Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک خلاق رئال به دروازه‌های خروج نزدیک شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ایسکو بازیکن رئال مادرید
ایسکو بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
هافبک خلاق رئال مادرید قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی از جمع کهکشانی ها جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک، دیپورتیوو در گزارشی مدعی شده که هافبک اسپانیایی از شرایط موجود و عدم اعتماد زین الدین زیدان به او در دیدار مقابل ختافه عصبانی شده و تصمیم قطعی خود را برای جدایی اتخاذ کرده است.

توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
فهرست بازیکنان رئال برای مصاف با ختافه؛ حضور ایسکو با 5 بازیکن ناشناخته + عکس

رئال مادرید در هفته‌های اخیر با مصدومیت های پیاپی بازیکنانش مواجه بوده است؛ موردی که باعث شد زین الدین زیدان در دیدار سه شنبه شب برابر ختافه یک سری بازیکن ناشناخته را در لیست خود قرار دهد.

با توجه به وضعیت پیش آمده انتظار می‌رفت که سرمربی فرانسوی رئال مادرید بالاخره به ایسکو اعتماد کند و او را مقابل ختافه در ترکیب اصلی قرار دهدد اما باز هم این اتفاق رخ نداد.

با این وجود در دوره دوم حضور زیدان در رئال مادرید، این سرمربی فرانسوی نشان داده که علاقه چندانی به استفاده از ایسکو در ترکیب اصلی خود ندارد و طی یکی دو فصل گذشته این ستاره اسپانیایی دائماً با نیمکت‌نشینی دست و پنجه نرم کرده است.

چند فصل پیش بود که ایسکو بعد از نیمکت‌نشینی های پیاپی در رئال مادرید تا آستانه جدایی از این تیم پیش رفت اما روی کارآمدن زین الدین زیدان شرایط را برای او تغییر داد و این ستاره اسپانیایی به یک مهره اصلی در ترکیب لوس بلانکوس تبدیل شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала