Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: تنبیه شدیدی بود؛ می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا تیمش را مستحق شکست برابر سویا ندانست. او براین باور ست که داور یک پنالتی به سود تیمش نگرفت.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در بازی رفت مرحله نیمه نهایی مقابل سویا در یک بازی خارج از خانه با نتیجه 2-0 شکست خورد. رونالدو کومان، سرمربی بارسلونا پس از این پایان این دیدار در نشست خبری حضور پیدا کرد و در مورد اتفاقات شب گذشته صحبت کرد.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری؛ بارسلونا با شکست برابر سویا از فینال دور شد
سرمربی هالندی بارسلونا در مورد شکست شاگردانش برابر سویا گفت:«می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. موقعیت داشتیم، خوب بازی کردیم، جنگیدیم و نتیجه خیلی بدی گرفتیم. نتیجه بازتابی از اتفاقات درون زمین نبود. تیم همیشه می جنگد. مقابل یک تیم بسیار فیزیکی خوب کار کردیم. یک پنالتی به سود ما گرفته نشد. اگر داور ویدیویی وجود دارد، باید پنالتی گرفته می شد».
کومان در ادامه در مورد این که مسی یک موقعیت بزرگ را از دست داد هم صحبت کرد:«یک موقعیت عالی داشت که گل نشد و روی برگشت همین صحنه گل خوردیم. به نظرم با دیدن این بازی، نتیجه برای سویا بیش از حد خوب بود. حالا بازیهای زیادی وجود دارد اما خستگی تیم روی من تاثیر زیادی گذاشته است. نیمکت نشینی لنگله؟ تصمیم کاملا فنی بود. بازیهای زیادی مانده است».

بارسا پس از 9 برد متوالی خارج از خانه بالاخره شب گذشته شکست خورد. آبی اناری ها بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری را با دو گل به سویا واگذار کردند و سه هفته بعد در نوکمپ باید این نتیجه را برگردانند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала