۳۷۴ پروژۀ در یک سال؛ حسابدهی مقامات محلی بدخشان به ملت

© @https://twitter.com/۳۷۴ پروژۀ در یک سال؛ حسابدهی مقامات محلی بدخشان به ملت
۳۷۴ پروژۀ در یک سال؛ حسابدهی مقامات محلی بدخشان به ملت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
مقامات محلی در بدخشان در برنامۀ «پاسخ‌دهی حکومت به ملت» اقداماتی که در یک سال گذشته در این ولایت صورت گرفته را گزارش دادند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرگزاری نشانه، در این برنامه محمد ذکریا سودا والی بدخشان دستاوردهای این اداره در تامین امنیت و مبارزه با ناامنی را چشمگیر توصیف کرده است.

آقای سودا با اشاره به دستاوردهای نیروهایی امنیتی این ولایت گفته است که در یک سال گذشته ولسوالی‌های وردوج، یمگان و بخش‌هایی از ولسوالی جرم این ولایت از تصرف طالبان آزاد و ده‌ها حملۀ این گروه عقب‌زده شده است.

گفتۀ والی بدخشان در بخش‌های انکشافی نیز به در این ولایت ۳۷۴ پروژۀ گوناگون در یک سال گذشته اجرا شده است که ارزش مجموعی این پروژه‌ها به ۱۱ میلیارد و ۸۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار افغانی می‌رسد.

از این میان بیش از ۱۷۲ پروژه به ارزش نزدیک به چهار ملیارد افغانی توسط دولت و به تعداد ۲۰۲ پروژۀ دیگر به ارزش نزدیک به ۸ میلیارد افغانی توسط موسسه‌های ملی و بین‌المللی تطبیق شده‌اند.

مقامات محلی بدخشان شفافیت، حساب‌دهی، پاسخ‌دهی و تمرین روند حکومت‌داری خوب را از نکات مثبت پاسخگویی به مردم می‌دانند. به گفتۀ آنان برگزاری چنین برنامه‌یی با نام «پاسخ‌دهی حکومت به ملت» حلقۀ ارتباط میان ملت و حکومت را به منظور دست‌یابی به توسعۀ پایدار تنگ‌تر خواهد ساخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала