Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن مونیخ مصدومیت ستاره آلمانی‌اش را تایید کرد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سرژ گنبری بازیکن بایرن مونیخ
سرژ گنبری بازیکن بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
عضو شوید
بر اساس اعلام باشگاه بایرن مونیخ، ستاره آلمانی این تیم دچار مصدومیت شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار فینال جام باشگاه های جهان بین بایرن مونیخ و تیگرس مکزیک در سایه غیاب توماس مولر، ستاره بایرن، به دلیل ابتلا به کرونا و همچنین درگیری ژروم بواتنگ، مدافع این تیم، در ماجرایی جنایی برگزار شد.

هانسی فلیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
فلیک: این بهترین فصل بازیکنان من است، دستاورد بایرن تاریخی بود

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در مسابقه دیشب برای تایگرز از لروی سانه، کینگزلی کومان، سرژ گنابری و رابرت لواندوفسکی در ترکیب اصلی خود استفاده کرده بود؛ با این حال ستاره آلمانی در اواسط نیمه دوم بازی زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به کورنتین تولیسو داد.

آنچه به نظر می‌رسید تصمیم تعویض گنابری توسط هانسی فلیک فقط فنی بوده اما دقایقی پیش مشخص شد که این ستاره آلمانی دچار مصدومیت شده است. در همین ارتباط باشگاه بایرن مونیخ تایید کرده که سرژ گنابری در دیدار فینال جام باشگاه جهان برابر تایگرز دچار پارگی عضلانی در ران پای چپ خود شده است.

باشگاه آلمانی اعلام کرده که گنابری فعلاً باید به ریکاوری بپردازند اما در عین حال مدت زمان دوری او از میادین را مشخص نکرده است. 

بایرن مونیخ با پیروزی یک بر صفر برابر تیگرس مکزیک در دیدار فینال جام جهانی باشگاه‌ها که شب گدشته به میزبانی قطر برگزار شد عنوان قهرمانی را به دست آورد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала