Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گارسیا و انتخاب جانشین «لوییس سوارز» در بارسلونا

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
عضو شوید
هافبک پیشین بارسلونا می‌گوید مهاجم دورتموند بهترین گزینه برای جانشینی لوییس سوارز در بارسلونا است.

به گزارش اسپوتنیک، لوییس گارسیا، هافبک پیشین بارسلونا معتقد است که بارسلونا باید یک شماره 9 درخشان دیگر پس از جدایی لوییس سوارز به ترکیب خود اضافه کند.

ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عملیات کهکشانی: هالند نزدیک‌تر از امباپه

گارسیا معتقد است که بارسلونا باید خرید مهاجم را در اولویت قرار دهد اما با توجه به شرایط مالی باید مشخص شود که او قادر به خرید چه بازیکنی است.

از نگاه او، ارلینگ هالند، مهاجم بروسیا دورتموند، بهترین گزینه برای این کار است. هافبک سابق بارسلونا در این باره گفت:«جدایی سوارز شکست بزرگی بود‌. بهترین کار برای سوارز این بود که بدون درگیری جدا شود و البته که اتلتیکو منتظر او بود. حالا به او نگاه کنید که چقدر آماده‌تر است و هر هفته گل می‌زند».
گارسیا در ادامه گفت:«فکر می‌کنم مشکل بارسلونا این است که یافتن چنین بازیکنی برای بارسلونا دشوار است خصوصا که شرایط شیوع ویروس کرونا و مشکل مالی وجود دارد. ارلینگ هالند هست که شماره نه متفاوتی با آنچه بارسلونا به آن عادت دارد است‌. الان آنتوان گریزمان و لیونل مسی و مارتین بریثویت هستند که مهاجمان مناسبی برای سبک بارسا به شمار نمی‌آیند».

بارسلونا پس از انتصاب رونالد کومان به عنوان سرمربی تیم تصمیم گرفت که به کار با لوییس سوارز پایان دهد. این بازیکن در طول دوران حضورش در نوکمپ 198 گل به ثمر رساند و در نهایت تصمیم گرفت که به اتلتیکو مادرید منتقل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала