قطع روابط روسیه با اتحادیه اروپا

© Sputnik / Roman Makhmutov /  مراجعه به بانک تصاویر سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه
سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
عضو شوید
لاوروف اظهار داشت که روسیه آماده قطع روابط با اتحادیه اروپا است.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه اظهار داشته است که روسیه آمادگی قطع روابط با اتحادیه اروپا را دارد.

لاوروف: امریکا فعالیت های خطرناک نظامی را در نزدیکی مرزهای روسیه با اروپا آغاز کرده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2018
لاوروف: امریکا فعالیت های خطرناک نظامی را در نزدیکی مرزهای روسیه با اروپا آغاز کرده است

وی خطاب به اتحادیه اروپا گفت: «در صورت که بار دیگر ببینیم که در کدام بخش روابط بین ما تحریم اتخاد نمایند که باعث ایجاد خطر به اقتصاد ما گردد، منجمله در بخش های احساس کننده، ما آماده قطع روابط با اروپا هستیم. ما نمی خواهیم خود را از زندگی جهانی جدا کنیم، اما باید برای این امر آماده باشیم.  اگر صلح می خواهی- به جنگ آماده شو».

در جریان هفته جاری در بروکسل اظهار داشتند که می توانند تحریمات جدید را علیه روسیه اتخاذ نمایند. این تهدید بعد از برگشت ژوزپ بورل از مسکو صورت گرفت. به نظر وی، روسیه "انتظارات را برآورده نکرد" و "به دموکراسی مدرن تبدیل نشد".

برعلاوه درگیری در اوکرائین و پریدنسترووی، همچنان وضع بلاروسیه، بازداشت الکسی نوالنی و بازداشت شرکت کننده گان میتنگ که به تاریخ 23 و 31 جنوری صورت گرفت، بهانه برای ایجاد تشنج بین روسیه و اروپا مهیا گردید.

به پارتنرهای اروپایی روسیه توصیه گردید که در امور داخلی سایر کشور ها مداخله نکنند و بهتر است که پرابلم های خود را حل نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала