Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار پس از مصدومیت: بسیار غمگینم، درد بی‌حد و اندازه‌ای است

© REUTERS / CHARLES PLATIAUنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن پس از آنکه در بازی برابر کان مصدوم شد، پیام غم‌انگیز در صفحۀ انستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تنها شش روز مانده به بازی برابر بارسلونا در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، نیمار مصدوم شد. در یک بازی نه چندان مهم از جام حذفی فوتبال فرانسه، پی‌اس‌جی به مصاف کان رفت و با یک گل به پیروزی رسید.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
دوری 4 هفته‌ای نیمار؛ ستاره برزیلی جدال بارسا را از دست داد

نیمار پس از اینکه به دلیل مصدومیتی که بر اثر خطاهای بسیاری که روی او انجام شد، بازی در چمپیونزلیگ برابر بارسا را از دست داد، در اینستاگرام خود پیامی تند و تیز را منتشر کرده است.

ستاره پاریسی‌ها با نشر عکسی از مصدومیت خود نوشت:«بسیار غمگینم، درد بی حد و اندازه ای است. یک بار دیگر مجبورم که برای مدتی دست از انجام کاری که بیش از هر چیزی در جهان دوستش دارم، که همان فوتبال بازی کردن است، بکشم».
نیمار در بخش دیگری از پیام خود گفته است:«گاهی به خاطر مدلی که بازی می کنم، احساس ناراحتی می کنم، من دریبل می زنم و در نهایت مدام روی من خطا می شود. نمی دانم تقصیر من است یا مشکل کاری است که در زمین می کنم. این واقعا مرا ناراحت می کند».

مصدومیت نیمار بار دیگر به این معنا است که او یک بازی بزرگ اروپایی دیگر پی‌اس‌جی را از دست خواهد داد. او در ماه های پیش نیز به دلیل مصدومیت بازی برابر رئال مادرید و منچستریونایتد را  هم از دست داده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала