Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی: خوشحالم که جزو نسل طلایی بایرن هستم

© © Matthew Childs / Pool via APÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
عضو شوید
مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بسیار خوشحال است که توانست قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را تجربه کند.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن شب گذشته موفق شد با تک گل دقیقه 59 بنجامین پاوارد، تیگرس را شکست بدهد و به دومین تیم بعد از بارسلونای 2009 تبدیل شود که در یک سال به 6 جام دست پیدا می کند.

هانسی فلیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
فلیک: این بهترین فصل بازیکنان من است، دستاورد بایرن تاریخی بود

روبرت لواندوفسکی سهم به سزایی در این قهرمانی بایرن داشت و به عنوان بهترین بازیکن جام هم انتخاب شد. مهاجم باورایایی‌ها در خصوص قهرمانی تیمش گفت:«از این قهرمانی و تاریخ سازی خوشحال هستیم. قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها خوشحال کننده است. این ششمین جام در یک سال است. این قهرمانی تنها به بایرن متعلق نیست بلکه به کل فوتبال تعلق دارد. خوشحالم که جزو این نسل طلایی بایرن هستم».

لواندوفسکی در ادامه گفت:«خوشحالم که عنوان بهترین بازیکن جام را به دست آوردم و این به لطف تلاش هم تیمی هایم بود. در هر دو بازی خوب ظاهر شدیم. بازی آسانی پیش رو نداشتیم. حریف بازی خوبی را به نمایش گذاشت و با شایستگی به فینال راه پیدا کرد. کنترل بازی را در اختیار داشتیم و در زمان مناسبی گل زدیم».

بایرن با قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها دومین تیمی در تاریخ لقب گرفت که توانسته در یک سال ۶ جام به دست آورد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала