Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچ‌کس در فوتبال مدرن به پای مسی نمی‌رسد

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
عضو شوید
هافبک سال‌های نه‌چندان دور بارسلونا می‌گوید که لیونل مسی بازیکن بی‌نقص است و خوش‌حال است که در کنار او به میدان رفته است.

به گزارش اسپوتنیک، سسک فابرگاس، هافبک اسپانیایی و پیشین بارسلونا که در سال های 2011 تا 2014 از نزدیک شاهد توانایی های منحصر به فرد لیونل مسی بوده است، صحبت‌هایی در مورد هم تیمی سابق خود انجام داده است.

El capitán del FC Barcelona Leonel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
فرار مسی از کارت سرخ در برابر سویا
این بازیکن سابق بارسلونا با اشاره به این که هیچ کس در فوتبال مدرن به پای مسی نمی رسد و ستاره آرجنتینی همیشه فردی الهام بخش بوده است، گفت:«مسی یک فوتبالیست کامل است و نیاز به بیشتر فکر کردن نیست. دوست داشتم سرعت تیری هانری، مهارت و هوش مسی، دل و جرات پویول و جان تری را داشته باشم».
فابرگاس در ادامه همچنان به تمجید از فوق ستاره کاتالانی‌ها پرداخت و گفت:«اگر بخواهم از میان تمام بازیکنانی که در کنارشان بازی کرده ام، یک فوتبالیست بی نقص انتخاب کنم، باید بگویم که نیاز به تفکر زیاد ندارم و قطعا لیونل مسی را انتخاب خواهم کرد».
هافبک پیشین آبی‌اناری‌ها در پایان صحبت‌هایش افزود:«در زمینه پاس دادن اما فکر نمی کنم کسی بهتر از خودم باشد! در دوران فوتبالم همیشه بهترین ها را الگویم قرار دادم و از خدا ممنونم که به من این فرصت را داد تا برای سالیان طولانی در کنار بهترین بازیکنان دنیا بازی کنم».

لیونل مسی این روزها در حال سپری کردن هفدهمین فصل خود در پیراهن بارسلوناست و در این تیم به جام ها و افتخارات فردی فراوانی رسیده است.

سسک فابرگاس در دوران سه ساله حضورش در بارسلونا توانست به 6 قهرمانی برسد و در 151 بازی با پیراهن آبی و اناری، 42 گل زد و 50 پاس گل داد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала