Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: مربیگری رئال؟ کسی به بهترین تیم دنیا نه می‌گوید!

© REUTERS / Dylan MartinezTottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino
Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
عضو شوید
سرمربی آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن از علاقه‌ای فراوانش برای هدایت رئال مادرید پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرجنتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌جرمن که سابقه هدایت تیم‌های اسپانیول، ساوتهمپتون و تاتنهام را در کارنامه دارد، از علاقۀ فراوانش برای مربیگری در رئال مادرید پرده برداشت.

Главный тренер Тоттенхэма Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между Ливерпулем и Тоттенхэм Хотспур (27 октября 2019). Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
واکنش پوچتینو به موضوع قرار گرفتن عکس مسی روی جلد «فرانس فوتبال»
پوچتینو در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در این خصوص گفت:«اگر از من بپرسند که آیا روزی دوست داری سرمربی رئال مادرید باشی، می‌گویم کدام مربی در دنیا وجود دارد که دوست نداشته باشد سرمربی بهترین تیم دنیا یا یکی از بهترین تیم‌های دنیا شود»؟
سرمربی پاریسی‌ها در ادامه گفت:«به نظرم جایگاه رئال در دنیا کاملا مشخص است و همه می‌دانند که آنها چه باشگاهی هستند. والدانو و کاماچو بارها با من در خصوص رئال مادرید صحبت کردند. مکالماتم با کاماچو در خصوص رئال مادرید باعث شد تا بفهمم مفهوم این تیم در دنیا چیست».

پوچتینو بعد از برکناری از تیم تاتنهام، مدت زیادی را به استراحت گذراند و در برخی از شبکه‌ها مثل اسکای به عنوان کارشناس حضور پیدا کرد. این وقفه طولانی او باعث شده بود تا بسیاری گمان کنند که این فرد می‌خواهد جانشین زیدان در رئال مادرید یا سولسشر در منچستریونایتد شود.

با رفتن او به پاریس البته بعید به نظر می‌رسد که پوچتینو سرمربی آینده رئال باشد ولی باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала