Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونده و واران گزینه‌های خط دفاعی یونایتد

© REUTERS / JON NAZCAA Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı.
A Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
عضو شوید
به نظر می رسد منچستر یونایتد برای جذب اوپامکانو تلاشی نخواهد کرد و شیاطین سرخ به دنبال جذب بازیکنان دیگر در خط دفاعی خواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش اتلتیک انگلیس و بیلد آلمان گزارش دادند با توجه به اینکه بایرن مونیخ در موقعیتی ایده آل برای جذب دایوت اوپامکانو قرار دارد، منچستریونایتد نسبت به جذب مدافع فرانسوی دلسرد شده است.

با این حال منچستر همچنان به دنبال تقویت خط دفاعی خود است، نگاهی داریم به گزینه های دفاعی یونایتد:
رافائل واران:
منچستریونایتد می تواند انتقالی بزرگ داشته باشد و به سراغ واران برود. این بازیکن 27 ساله تا سال 2022 با رئال قرارداد و این بدان معناست که ممکن است باشگاه مادریدی برای کسب پول به دنبال فروش مدافع خود باشد.

معاوضه با پوگبا نیز یکی از آپشن های موجود است. تعویض دو برنده ی جام جهانی با یکدیگر. واران می تواند در کوتاه مدت اوضاع دفاعی یونایتد را بهبود ببخشد و منچستر ایوینینگ نیوز نیز از علاقه ی یونایتد به این مدافع باتجربه خبر داده بود.

​ژولس کونده:
ای اس پی ان در ماه اکتبر کونده را به منچستریونایتد لینک کرد. این مدافع فرانسوی در نیمه نهایی لیگ اروپای فصل گذشته مقابل یونایتد عملکرد خوبی را از خود به جای گذشته و توجهات سیتی را نیز به خود معطوف کرده است.

با توجه به حضور سویا در مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا، جدایی کونده در میانه های فصل بعید به نظر می رسد. با این حال او می تواند گزینه ای برای یونایتد در تابستان باشد.

ای اس پی ان همچنین معتقد است سویا پیشنهاداتی در حدود 65 میلیون پوند را برای کونده گوش خواهد کرد. این دومین فصل مدافع 22 ساله در رامون سانچز است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала