ترامپ «بدترین رئیس جمهور تاریخ» شناخته شد

© REUTERS / CARLOS BARRIAU.S. President Donald Trump waves as he arrives at Palm Beach International Airport in West Palm Beach, Florida, U.S., January 20, 2021.
U.S. President Donald Trump waves as he arrives at Palm Beach International Airport in West Palm Beach, Florida, U.S., January 20, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2021
عضو شوید
بنابر نتایج یک نظرسنجی اخیر، بیش از 50 در صد آمریکایی ها ابراز داشتند که مخالف ماندن ترامپ در سیاست هستند. ترامپ در این رتبه‌بندی بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا شناخته شد.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از CNBC بیش از 50در صد آمریکایی های معتقدند که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا باید برای همیشه سیاست را ترک کند.

در بخش رتبه بندی بدترین روسای جمهور آمریکا، ترامپ با کسب 46 درصد آرا در صدر بدترین روسای جمهور تاریخ این کشور قرار گرفت. نتایج این نظرسنجی نشان داد که 43 درصد آمریکایی‌ها ترامپ را مسئول یورش به کنگره آمریکا می‌دانند و 47 درصد معتقدند سنا باید رای به محکومیت رئیس جمهور سابق این کشور دهد.

عقیده ترامپ درباره بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
قصد ترامپ برای انتقام از جمهوری خواهانی که بر وی پشت کرده‌اند

نظرسنجی مشترک موسسه یوگاو و پایگاه اکونومیست نشان داد که ترامپ در میان آمریکایی‌ها لقب بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا و باراک اوباما، سلف او عنوان بهترین رئیس جمهور این کشور را از آن خود کرد. در این نظرسنجی اوباما با کسب 18 درصد آرا آمریکایی‌ها عنوان بهترین رئیس جمهور را از آن خود کرد.

این نظرسنجی آنلاین از 2 تا 7 فبروری قبل از آغاز روند استیضاح ترامپ در مجلس عالی کنگره آمریکا انجام شده است. خطای نتایج بدست آمده 3.5در صد است.

گفتنی است که دونالد ترامپ، 45مینرئیس‌جمهور آمریکا، در حال حاضر سومین رئیس‌جمهوری است که در تاریخ ایالات متحده توسط مجلس نمایندگان استیضاح می‌شود.

 در تاریخ آمریکا فقط دورئیس‌جمهوری، اندرو جانسون و بیل کلینتون، استیضاح شده‌اند. ولی در ادامه دادرسی استیضاح، مجلس سنا هیچیک از آنها را از کار برکنار نکرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала