منبع از جلسات سرویس های استخباراتی غرب با فرماندهان جنگی داعش خبر داد

© Photo / Federal Security Service of Russiaمنبع از جلسات سرویس های استخباراتی غرب با فرماندهان جنگی داعش خبر داد
منبع از جلسات سرویس های استخباراتی غرب با فرماندهان جنگی داعش خبر داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2021
عضو شوید
منبع تاکید دارد که در چارچوب توافقات انجام شده در مورد هماهنگی اقدامات، به گروه های تروریستی باید بودجه، تجهیزات، مهمات و سیستم های تسلیحاتی مدرن ارائه شود.

به گزارش اسپوتنیک، منبع می گوید که امسال در منطقه زیر کنترل امریکا "التَنْف‎" در سوریه جلسات متعدد نمایندگان سرویس های اطلاعاتی امریکا، فرانسه، بریتانیا و تعدادی از کشورهای منطقه، با فرماندهان جنگی گروه تروریستی داعش برگزار شد.

اعدام 5 فرمانده داعش در عراق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
اعدام 5 فرمانده داعش در عراق

به گفته او، در منطقه التَنْف و مجاور آن با کشورهای خاورمیانه "روی مسایل تشدید حملات به نیروهای دولت سوریه و تشکیلات مسلح طرفدار ایران، همچنان پایگاه های ارتش روسیه در سوریه بحث شده است".

علاوه بر این، به "جنگجویان وظیفه داده شد تا با استفاده از موتر های پر از مواد منفجره، امکانات و زیرساخت های اقتصادی و حمل و نقل را در سراسری سوریه به بخصوص در پایتخت مورد هدف قرار دهند". این منبع تاکید دارد که کلیساهای مسیحی، مساجد و عبادتگاه مذهبی نیز شامل این فهرست هستند.

او اظهار داشت: "در چارچوب توافقات انجام شده در مورد هماهنگی اقدامات، به گروه های تروریستی باید بودجه، تجهیزات، مهمات و سیستم های تسلیحاتی مدرن ارائه شود".

او در ادامه گفت برای جابه‌جایی و استفاده از شبه نظامیان گروه تروریستی داعش از عراق از زندان‌ها و اردوگاه ها که تحت کنترل کردها در فرات است، آزاد می‌شوند. آنها توسط مربیان امریکایی آموزش های ویژه می‌بینند.

او می افزاید که برنامه ریزی شده است که از "سلولهای خواب" گروههای تروریستی در جنوب و جنوب غربی سوریه و در شهرهای بزرگ بخش مرکزی کشورها استفاده شود.

این منبع در ادامه گفت: "نگرانی ویژه است که اهداف اولویت تروریست ها که به دستور سرویس های ویژه غربی عمل می کنند، ارتش روسیه در سوریه اعلام شده است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала