Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا - آلاوز: تیم کومان نمیخواهد از کورس قهرمانی دور شود

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا امشب در ادامه هفته 23 رقابت های لالیگا میزبان آلاوز خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسا پس از شکست در دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی برابر سویا با نتیجه دو بر صفر، امشب آماده میشود تا دوباره به درخشش در رقابت های لیگ ادامه دهد.

بارسای رونالد کومان که 6 بازی متوالی در رقابت های لالیگا به برتری رسیده  هیچ امتیازی از دست نداده است، بهترین تیم اسپانیا در آغاز سال 2021 بوده است.

به نظر میرسد تغییر سیتیم فنی این تیم به 4-3-3 همه چیز را به نفع آبی اناری ها کرده زیرا آنان به خوبی راه بردن و امتیاز ندادن به حریف را پیدا کرده اند.

هر چند بارسا چهارشنبه شب مسابقه را به سویا با دو گل در نیمه نهایی جام حذفی باخت و از رسیدن به فینال تا حدودی دور شد، اما تا قبل از این دیدار بارسای کومان 9 برد متوالی داشت که این نشان میدهد تیم به شرایط فنی ایده آلی رسیده است.

بارسلونا امشب در شرایطی به مصاف تیم قعر جدولی آلاوز میرود که از دست امتیاز برای کومان میتواند یک بار دیگر این تیم را از کورس قهرمانی دور کند.

بارسا رقابت فوق العاده نزیکی با تیم های سویا و رئال مادرید دارد و قبل از رسیدن به اتلتیکوی صدرنشین باید به فکر گذر از این دو تیم و گرفتن قطعی جایگاه دوم جدول باشد.

رئال در حال حاضر با 46 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از بارسا و سویا در رده دو است. بارسا نیز با 43 و سویا نیز با 42 امتیاز تیم های بعدی هستند.

این نزدیکی امتیازات نشان میدهد رقابت در بالای جدول فوق العاده بالاست و هیچ یک از این سه تیم اجازه از دست دادن امتیاز را ندارند.

طبق آخرین اخبار از بارسا، سرژینو دست و میرالام پیانیچ روز جمعه با تیم  تمرین کردند اما حضورشان برای بازی امشب تا کنون مشخص نیست، مارتین بریتوایت نیز به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است.

به همین دلیل کومان مجبور خواهد شد از بازیکنانی که در اختیار دارد، استفاده کند.

از سویی آلاوز در فرم خوبی به میدان می رود و به دنبال این است که پس از پیروزی یک بر صفر برابر وایادولید و تساوی بدون گل مقابل ختافه به دنبال سومین کلین شیت اش خواهد بود.

این تیم که در آخرین بازی اش 10 نفره موفق به شکست وایادولید شده بود با 22 امتیاز تیم 16 جدول است.

در ادامه نگاهی می اندازیم به دو روزنامه امروز چاپ کاتالان که به بازی امشب بارسا برابر مهمانش پرداختند.

روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر امتحان برای پاریس به بازی امشب بارسا مقابل آلاوز پرداخته است.

دیگر روزنامه چاپ کاتالان اسپورت نیز نوشته: تقلب در مهمانی

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала