Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلایل ناراحتی راموس از رئال؛ کاپیتان چرا نمیخواهد تمدید کند؟

© REUTERS / SUSANA VERAسرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2021
عضو شوید
سایت فوتبال اسپانیا در گزارشی مفصل به دلایل ناراحتی راموس از رئال مادرید پرداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید از بازیکنانی مانند سرخیو راموس و لوکاس وازکز که قراردادشان رو به اتمام است، خواستار کاهش حقوق شده در حالی که دستان این باشگاه به پرداخت 30 میلیون یورو دستمزد سالانه گرت بیل گره خورده است.

رئال مادرید و سرخیو راموس برای تمدید قرارداد جدید  به بن بست خورده اند، تا جایی که گفته میشود این بازیکن سابقه دار و وفادار رئال مادردید احتمال دارد در پایان فصل از جمع کهکشانی ها جدا شود.

این مدافع 34 ساله با کم کردن حقوقش مخالفت است در حالی که باشگاه میگوید به دلیل مشکلات مالی ناشی از کرونا قادر به پرداخت مبلغ کنونی راموس نیست.

با این حال رئال مادرید یک مشکل اساسی دیگر دارد، آنهم پرداخت حقوق هنگفت بالا به گرت بیل است.

بیل که یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد، قرارداد قرضی اش با تاتنهام تمام میشود و به نظر میرسد او در تیم لندنی نیز شرایط خوبی ندارد و مورینیو نمیخواهد بیشتر از این او را در تیمش داشته باشد.

رئال سالیانه به بیل 30 میلیون یورو پرداخت میکند و این رقم بالا میتواند کمر رئال را از لحاظ اقتصادی بشکند.

با این حال یکی از دلالیلی که راموس و وازکز زیر بار کم کردن حقوق شان نمیروند، پرداخت ای رقم درشت به بیل است.

این موضوع باعث دل خوری لوکاس وازکز و راموس شده تا جایی که آنها معتقدند بیل پول مفت رئال را به جیب میزند و در هیچ بازی هم به میدان نمیرود.

راموس معتقد است پس از 10 سال حضور موثر در رئال نباید در شرایط کنونی حقوق او کم شود و با او نیز همانند سایر بازیکنان رفتار شود.

یکی دیگر از موضوعاتی که باعث ناراحتی کاپیتان رئال مادرید شده است، ادن هازارد است.

این ستاره بلجیمی نیز از زمان پیوستنش به رئال چندین بار مصدوم شده و دست مزد بالای او نیز باعث دلخوری این مدافع با تجربه شده است.

راموس زمانی از هازارد ناراحت شد که او در گفنگو با یک مجله گفت: مصدومیت ها آخر دنیا نیست، زیرا به او اجازه میدهد بیشتر در کنار فامیلش باشد.

راموس که تنها 25 درصد از کل دقیقه های ممکن را در رئال بازی کرده و حتی از کمتر از بیل در مسابقات حضور داشته، دستمزد زیادی در سال دریافت میکند.

یکی دیگر از گلایه های این است که باشگاه در حالی از او خواسته که دستمزد خود را کاهش دهد که مدیران با سرمایه گذاری هنگفت به دنبال خرید دو ستاره این روزها یعنی کلیان امباپه و ارلینگ هالند هستند.

با اتمام این ها حل اختلافات بین راموس و باشگاه دشوار به نظر می رسد و در صورتی که این مشکلات ذکره شده حل نشود، بدون شک باید منتظر خروج او در پایان فصل بود.

مخصوصا این که حالا رئال به به جذب داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ هم نزدیک شده و راموس نیز از این نزدیکی بوی برده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала