Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع فرانسوی در چنگ بایرن؛ اوپامکانو بایرن را به همه ترجیح داد

© AP Photo / Jens MeyerДайо Упамекано
Дайо Упамекано - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2021
عضو شوید
با تایید باشگاه بایرن مونیخ دایو اوپامکانو مدافع ارزشمند تیم فوتبال آربی لایپزیگ برای بازی در این تیم به توافق رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است دایو اوپامکانو مدافع جوان و فرانسوی تیم فوتبال لایپزیگ با درخشش در این تیم آلمانی بر سر زبان ها افتاده و تیم های بزرگی در لیگ های مختلف برای جذب او دندان تیز کرده اند.

از لیگ برتر و تیم های یونایتد، چلسی و آرسنال گرفته تا رئال مادرید در لالیگا و پی اس جی در لوشامپیونه به دنبال خرید او بودند.

بازی خوب او زبانی شهرت پیدا کرد که وی فصل گذشته در دیدار مقابل اتلتیکومادرید نقش مهمی در پیروزی و صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت.

اما در نهایت این ملی پوش فرانسوی که از آن به عنوان یکی از بازیکنان با استعداد در دفاع میانی یاد میشود، ترجیح داد کماکان در بوندسلیگا و فوتبال آلمان باقی بماند و برای پیوستن به بایرن مونیخ با مدیران این تیم توافق دست یافته است.

باشگاه بایرن مونیخ که از خط دفاع مرکزی اش آسیب زیادی دیده بود با جذب اوپامکانو میتواند به مشکلات خط دفاعی نیمش خط پایان دهد.

در همین حال حسن صالح‌حمیدزیج، مدیر ورزشی بایرن مونیخ با تایید ان یخبر گفته بایرن مونیخ با پرداخت 42.5 میلیون یورو بند خروج اوپامکانو را فعال کرده و با قراردادی پنج ساله ستاره جوان لایپزیش را به خدمت گرفته است.

وی با توصیف فراروان از این مدافع ارزشمند به بلید آلمان گفت: ما مدت زیادی به دنبال این مدافع خوب بودیم و هرگز نمیتوانیم علاقه باشگاه را به اوپامکانو پنهان کنیم. او در 22 سالگی یکی از بهترین مدافع مرکزی جهان است و در این مدت رشد فوق العاده خوبی داشته است. باشگاه خوشحال است که او را میتواند در اختیار داشته باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала