مدیرکل آسیای غربی وزارت خارجه ایران: باید با همه ای نیرو به کمک افغانستان رفت

© F. MASh آتش سوزی در گمرک هرات
آتش سوزی در گمرک هرات  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2021
عضو شوید
مدیرکل آسیای غربی وزارت امور خارجه ایران در پی وقوع آتش سوزی در گمرک اسلام قلعه در مرز ایران و افغانستان در تویتی نوشت: آتش در خانه همسایه، آتش در خانه ماست و باید با همه نیرو به کمک افغانستان رفت.

ویدیوی جدید از انفجار تانکرهای گاز در گمرگ اسلام قلعه هرات/ آمادگی ستاد بحران ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2021
کلوپ ویدیو
ویدیوی جدید از انفجار تانکرهای گاز در گمرک اسلام قلعه هرات/ آمادگی ستاد بحران ایران
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سید رسول موسوی مدیرکل آسیای غربی وزارت امور خارجه ایران پس از ظهر امروز (شنبه) در پی وقوع آتش سوزی در اسلام قلعه در مرز ایران با افغانستان در تویتی نوشت: هشدار؛ آتش در خانه همسایه، آتش در خانه ماست. آتش سوزی گسترده در اسلام قلعه مرز ایران با افغانستان.

وی با تأکید بر اینکه باید با تمام قوا به کمک افغانستان رفت، افزود: هر کاری را که در حیطه وظایفم بود انجام دادم اکنون منتظرم ببینم در عمل چه خواهد شد؟

یادآوری می کنیم، که براساس اعلام مقامات افغانستان حدود ساعت ۱۲:۳۰ یک تانکر گاز در گمرک اسلام قلعه، افغانستان منفجر شد. 

براساس گفته مسئولان محلی، اداره کل گمرک دوغارون خراسان رضوی برای بازگشت لاری ها و دور شدن از خطرات احتمالی برای محموله‌ها مسیرهای ورودی را باز گذاشته و لاری‌های حامل گاز و سوخت برای ترک از محل در حال هدایت هستند و دیگر لاری ‌ها در پاسگاه ۱۷ شهریور که بیش از پنج کیلومتر با محل انفجار فاصله دارد مستقر خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала