Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریلیش مسی راست پا است

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021
Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2021
عضو شوید
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان استون ویلا، مدعی شده که جک گریلیش شباهت زیادی به لیونل مسی با پای راست دارد و باور دارد که او با استعدادترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، گریلیش فصل بسیار خوبی را با ویلا سپری کرده و آنها در تلاش هستند تا سهمیه اروپا را در این فصل دریافت کنند.

او نیز به دنبال محکم کردن جای خود در تیم ملی انگلیس در آستانه مسابقات جام ملت‌های اروپا در تابستان پیش روست.

این بازیکن 25 ساله به چندین باشگاه بزرگ لینک شده که مهمترین آنها منچستریونایتد است اما همچنان به باشگاه شهر خود وفادار مانده و بازوبند کاپیتانی آن را بر بازو دارد.

مارتینز که در تابستان از آرسنال به ویلا پارک آمده تحت تاثیر استعداد هم تیمی جدیدش قرار گررفته است. او پیش از این در تیم ملی آرژانتین در کنار لیونل مسی حضور داشته و شباهت‌هایی بین این دو نفر می‌بیند.

​مارتینز به تاک اسپورت گفت: " گریلیش با استعدادترین بازیکنی است که تا به حال دیده‌ام. او هرگز توپ را از دست نمی‌دهد. او همیشه یا توپ را به سمت چارچوب می‌زند یا کرنری برای ما می‌گیرد. او می‌تواند از سد دو یا سه بازیکن عبور کند. وقتی او توپ را در اختیار دارد انگار مسی با پای راست را می‌بینم. شما نمی‌توانید توپ را از او بگیرید. او بااستعدادترین بازیکن انگلیسی است و من شگفت زده هستم که بازی‌های بیشتری برای تیم ملی این کشور انجام نداده است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала