Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال 4 لیدز 2؛ هت‌تریک کاپیتان برای توپچی‌ها با طعم پیروزی

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHФинал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан
Финал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
تیم فوتبال آرسنال حریف‌اش لیدزیونایتد را در امارات به توپ بست و با 4 گل شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال آرسنال و لیدزیونایتد امشب در هفته 24 رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که سرسرانجام این بازی با حساب 4-2 به سود توپچی‌های لندن به فرجام رسید.

شاگردان میکل آرتتا سرانجام پس از یک تساوی و دو شکست متوالی امشب با درخشش پیرامریک اوبامیانگ به پیروزی شیرین اما متزلزل دست یافت.

در این دیدار اوبامیانگ در دقایق 13، 41 (پنالتی) و 47 (ضربه سر) هت‌تریک کرد و هیکتور بلیرین نیز در دقیقه 45 یک گل زد.

در سوی مقابل پاسکال در دقیقه 58 و هلدر کاستا در دقیقه 69 موفق شدند دوبار دروازه لنو را باز نمایند.

در ادامه کار آرسنال‌ یکی پس از دیگری فرصت سوزی کردند و نتوانستند به مزد زحمات شان برسند.

در دقیقه 75 بازی در محوطه جریمه آرسنال، برخوردی دو بازیکن میزبان با ستاره لیدز انجام شد که داور نزدیک به صحنه بود و باور پنالتی نداشت. سپس در دقیقه 76 بازی، فُرصت عالی ایجاد شد جایی که که ضربه زیبای اوبامیانگ به تیرک بالای دروازه برخورد نمود.

مارتین اودگارد ستاره قرضی رئال مادرید در دقیقه 77 بازی جایش را به محمد الننی داد تا ترکیب آرسنال هجومی‌تر شود.

سپس بازی سرعت بیشتر گرفت و حتی د دقیقه 83 بازی  ضربه ساا به تیرک برخورد کرد که در برگشت هم تیمی ‌او توپ را به گل بدل کرد که داور به دلیل آفساید و خطا روی بازیکن مهمان آنرا مردو دانست. واکنش لیدز در ادامه خوب بود و با خیمه زدن روی دروازه توپچی‌ها خواست گل بزند که ممکن نشد و دوباره ضد حمله آرسنال را در پی داشت.

کاپیتان آرسنال نیز در دقیقه 92 بازی دچار آسیب دیدگی نه چندان جدی شد ولی ناراحتی در چهره وی نمایان بود.  در ادامه البته دالاس بازیکن لیدز خطای خطرناک دیگری روی اوبامیانگ انجام داد که با کارت زرد جریمه شد.

بازی لحظه به لحظه به سود آرسنال دنبال می‌شد اما تیم مهمان به دنبال حداقل یک گل دیگر بود که بهترین فرصت ممکن را مهاجم این تیم از دست داد. در دقایق باقی مانده دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 4-2 به سود آرسنال خاتمه یافت.

این برد سبب شد تا آرسنال 34 امتیازی شده و جایگاه لیدزیونایتد در رده دهم جدول را بگیرد و لیدز یک پله سقوط نمود.

گفتنی است که آرسنال با برتری در این بازی خود را خیلی زود باید برای دیدار سخت در ورزشگاه کینگ‌پاور برابر لسترسیتی آماده نماید که در هفته 25 لیگ برتر انجام خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала