Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سریال طولانی مصدومیت در رئال؛ کارواخال دوباره مصدوم شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید   Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
دنی کارواخال پس از بازگشت به میادین تنها 25 دقیقه بازی کرد و با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و حالا به استراحت دوباره نیاز یافته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از هفت بازی دوری از میادین به دلیل مصدومیت، سرانجام دنی کارواخال دوباره در ترکیب رئال مادرید ظاهر شد. او امشب از ابتدا در ترکیب رئال برابر والنسیا وارد زمین شد، اما فقط 25 دقیقه بازی کرد و پس از آن دچار آسیب دیدگی شد و مستقیم به رختکن رفت. گفته می‌شود این بار وی از ناحیه ران راست آسیب دیده است.

برای کارواخال این فصل خوب نبوده زیرا در حال حاضر وی 100 روز از بازی‌ها به دور بوده است و این روند بار دیگر ادامه خواهد یافت.

کارواخال از اولین بازی سال مقابل سلتا بازی دیگر نکرده بود. 2 جنوری بود که یک مصدومیت عضلانی او را مجبور به ترک بازی در دقیقه 85 کرد. از آن زمان دو عود دیگر سبب شد تا وی نتواند دوباره طبق برنامه بازی کند تا این‌که در این هفته او سرانجام توانست به پنج تمرین متوالی با هم تیمی‌هایش کاملا بهبود یافته به نظر برسد و زیدان نیز با توجه به خوب بودن وضعیت‌اش او را در جمع یازده نفر اول قرار داد و به دنبال حضور در لیگ قهرمانان اروپا وی را به زمین فرستاد. حالا در صورت عدم وجود شواهد تقریباً قطعی به نظر می‌رسد که او در دیدار مقابل آتالانتا غایب خواهد بود.

بدون شک هواداران شاهد بدترین فصل کارواخال در رئال مادرید هستند. زیرا این بازیکن اسپانیایی از 31 مسابقه فقط 12 مسابقه انجام داده و در مجموع 917 دقیقه به میدان رفته است. یعنی او 38.71٪ از زمان ممکن را بازی کرده است. برای مدافع راست اصلی مادرید که لوکاس واسکز جایگزین او شد، بازیکنی که دوباره ظاهر گردید و مدتی باید جای او را بگیرد خیلی کم می‌باشد، زیرا اودریوزلا نیز دوباره مصدوم شده است.

آفت مصدومیت همچنان رئال مادرید را به سختی تحت تأثیر قرار داده، امری که تیم سفیدپوشان و زین الدین زیدان را بسیار نگران کرده است. در حال حاضر راموس، ادر میلیتائو (بدون گزارش پزشکی عمومی)، اودریوزولا (بدون گزارش پزشکی عمومی)، هازارد، رودریگو، والورده، مارسلو و کارواخال دچار مصدومیت هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала