Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومان رئال کی برمی‌گردند؟؛ از راموس تا هازارد و مارسلو

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
هفت بازیکن رئال مادرید در حال حاضر در حال ریکاوری از مصدومیت هایشان هستند و در لیست بازی با والنسیا نیز حضور نخواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، به بهانه مصدومیت های بازیکنان رئال مادرید شرایط هفت مصدوم رئال مادرید را مرور می کنیم:

اودریوزولا: پس از 67 دقیقه حضور مقابل هوئسکا دچار مصدومیت شد. باشگاه گزارش رسمی در مورد مصدومیتش اعلام نکرده است. به نظر می رسد که دو هفته دیگر از میادین دور خواهد بود.

راموس: کاپیتان پس از مدتها تحمل درد، تصمیم گرفت که تحت عمل جراحی قرار بگیرد و به نظر می رسد که بین چهار تا شش هفته دیگر از میادین دور باشد. در بهترین حالت ممکن است که 16 حوت برگردد هر چند که احتمالا باید بعد از بازیهای ملی ماه حمل سال آینده منتظرش باشیم.

میلیتائو: این بازیکن در مقابل لوانته در دقیقه 9 اخراج شد، محرومیتش را مقابل هوئسکا سپری کرد و در تمرینات دچار مصدومیت شد. فعلا یک هفته است که تمرین نکرده و انتظار می رود که دو هفته دیگر از میادین دور باشد.

​مارسلو: دفاع چپ برزیلی پس از درخشش مقابل ختافه دچار مصدومیت شد. او سه هفته از میادین دور خواهد بود و انتظار می رود که به دربی مقابل اتلتیکو در هفدهم حوت برسد.

فدریکو والورده: در ابتدا گفته شد که مصدومیتش فقط دو هفته طول می کشد اما حالا 23 روز گذشته و خبری از او نیست. هنوز با تیم تمرین نمی کند و هیچ کس نمی داند که مشکلش چیست و چه زمانی برمی گردد.

هازارد: بازیکن بلژیکی دهمین مصدومیتش از زمان پیوستن به رئال را سپری می کند. زیدان می گوید که به زودی برمی گردد هر چند که به نظر می رسد در بهترین حالت برای دربی مادرید در روز هفدهم حوت آماده باشد.

رودریگو گوئس: بازیکن برزیلی از 23 دسامبر 2020 به علت مصدومیت تحت درمان است. انتظار می رود که اواسط ماه حمل آماده باشد و در بهترین شرایط خود قرار بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала