چگونگی مبارزه با سویه های جدید COVID-19

© Sputnik / Marina Al-Sha'lanاولین واکسن روسی علیه ویروس کرونا به نام اسپوتنیک وی
اولین واکسن روسی علیه ویروس کرونا به نام اسپوتنیک وی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
الکساندر میاسنیکوف، دکتر روسی و نطاق تلویزیون گفت که ویروس کرونا به جهش خود ادامه خواهد داد. وی همچنین از شیوه های مبارزه با سویه های جدید COVID-19 نام برد.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میاسنیکوف، برای محافظت از ویروس ها، باید تمام افراد در اسرع وقت واکسین شوند، واکسین های موجود را بهتر بسازیم و واکسین های جدید را ایجاد نمایم. واکسین موجوده روسی در صورت آلوده شدن به سویه های جدیدCOVID-19 البته با تأثیر کمتری،اما جلوگیری می کنند.

اول بانو افغان واکسین اسپوتنیک وی دریافت کرد + عکس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2021
اولین بانوی افغان واکسین "اسپوتنیک وی" دریافت کرد + عکس

این دکتر در کانال تلگرامی خود نوشت: واکسین های موجوده توانائی زیاد دارند که بر افزایش پرخاشگری انواع جدید ویروس می توانند غلبه کنند.

مایاسنیکوف گفت: "حالا همان ویروس اول "ووهان" را نمیتوان یافت. در ماه اپریل، تقریباً در همه جا با نوع D614G جایگزین شد که سپس همه جهش های جدید ویروس را مشاهده می کنیم، که میتوان از B.1.1.7 بریتانیا، B.1.351  افریقای جنوبی، کالیفرنیا، برازیل نام گرفت".

وی معتقد است که در آینده، افراد باید مرتباً علیه ویروس کرونا واکسینه شوند. مثلاً سال یک بار یا سال دو بار. این دکتر روسی حدس میزند که ممکن است واکسین واحد علیه آنفلوانزای فصلی و ویروس کرونا ایجاد گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала