دانشمندان فرانسوی: روسیه به لطف اسپوتنیک وی، یک پیروزی ژئوپلیتیک به دست آورد

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر دانشمندان در فرانسه: روسیه به لطف اسپوتنیک وی، یک پیروزی ژئوپلیتیک به دست آورد
دانشمندان در فرانسه: روسیه به لطف اسپوتنیک وی، یک پیروزی ژئوپلیتیک به دست آورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
دانشمند سیاسی فرانسوی گفته اند که مسکو دربرابر کشورهای غربی برنده نبرد ژئوپلیتیک شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان سیاسی فرانسوی در گفتگو با پورتال Ouest-France، گفته اند که کشورهای غربی در پیدا کردن دوایی برای کووید-19 و مشکلات ناشی از آن نمایش قابل قبولی را ارائه نکرده اند.

اسپوتنیک وی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
قزاقستان واکسین "اسپوتنیک وی" را تائید نمود

به گفته آنها، مسکو نسبت به کشورهای غربی، در نبرد با ژئوپلیتیک پیروز می‌شود.
بونی‌فاس یکی از دانشمندان گفت: "وقتی پوتین واکسین خود را به نام «اسپوتنیک وی» اعلام کرد، خنده‌آور بود، این تصور را به جهانیان داد که اتحاد جماهیر شوروی و استراتژی بمب گذاری آن برگشته است. اما این واکسین موثر است."
یادآوری می‌کنیم مجله پزشکی «لنست» اخیرا با پایان دادن به شایعات درباره واکسن روسی «اسپوتنیک وی» اعلام کرد که این واکسن 91.6 درصد در مقابل بیماری COVID-19 مقاومت می‌کند.
در گزارش این مجله که از معتبرترین و مشهورترین هفته‌نامه‌های پزشکی جهان است، آمده که این واکسن مقابله با ویروس کرونا، روی افراد بالای 65 سال اثر دارد و از سالخوردگان در مقابل حمله ویروس کرونا محافظت می‌کند.
واکسن اسپوتنیک وی نخستین واکسن کرونا در روسیه را مرکز گمالیا وابسته به وزارت بهداشت روسیه با همکاری وزارت دفاع روسیه می سازد و تاکنون میلیون ها دوز از این واکسن تولید شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала