لالی حمیدزی به قید ضمانت آزاد شد

© Photo / L Hلالی حمیدزی به قید ضمانت آزاد شد
لالی حمیدزی به قید ضمانت آزاد شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
دادستانی کل تأیید می‌کند که نماینده پیشین ولایت کندهار در مجلس نمایندگان که به اتهام سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفه‌ای براساس قرار گرفتاری این نهاد توسط پولیس بازداشت شده بود، پس از ارائه ضمانت معتبر رها شده است.

به گزارش اسپوتنیک، لالی حمیدزی، نماینده پشین ولایت کندهار در مجلس نمایندگان، روز شنبه، 25 دلو هنگامی که از سفر خارج به کابل بر می‌گشت، در میدان هوایی بین‌المللی حامد کرزی از سوی پولیس بازداشت شد.

جمشید رسوالی، سخنگوی دادستانی کل، روز یک‌شنبه، 26 دلو به روزنامه 8صبح گفت که لالی حمیدزی از سوی مرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد اداری به سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفه‌ای متهم است.

به گفته رسولی، لالی حمیدزی پیش از این به چندین احضاریه دادستانی کل برای حاضرشدن به تحقیق اعتنا نکرده بود تا این‌که قرار گرفتاری او صادر شد.

سخنگوی دادستانی کل گفت که لالی حمیدزی پس از بازداشت، ضمانت معتبر به پولیس و دادستانی ارائه و تعهد کرده است که در اولین روز کاری (روز دوشنبه، 27 دلو) به صحنه تحقیق حاضر شود.

جمشید رسولی می‌گوید که اتهام مطرح شده علیه لالی حمیدزی، عضو پیشین مجلس نمایندگان سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفه‌ای است.

رسولی گفت که این پرونده زیر تحقیق و بررسی است و نتایج آن پس از اکمال تحقیق همرسانی خواهد شد.

لالی حمیدزی تاکنون به صورت رسمی به بازداشتش واکنش نشان نداده است.

حمیدزی عضو دور شانزدهم مجلس نمایند‌گان بود، اما در انتخابات پارلمانی که در سال 1397 برگزار شد، برنده نشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала