Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی باید لیگ انگلیس را تجربه کند

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi, futbolista argentino
Lionel Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
پابلو زابالتا مدافع راست پیشین آرژانتینی منچسترسیتی میگوید که هموطنش باید به تیم سابقش بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک،  از باشگاه های منچسترسیتی و پاریسن جرمن به عنوان مشتریان جدی مسی یاد می شود.

در همین حال پابلو زابالتا که خود مدت ها برای سیتیزن ها بازی کرده می گوید این باشگاه انگلیسی شرایط بسیار خوبی را برای جلب توجه هموطنش، فراهم کرده است.

قرارداد مسی با بارسلونا در تابستان به اتمام خواهد رسید و همین موضوع گمانه زنی های زیادی را در خصوص آینده فوق ستاره آرژانتینی بلوگرانا به وجود آورده است. 

زابالتا میگوید:

"اگر لیونل مسی بخواهد از بارسلونا جدا شود و تصمیم داشته باشد که در بهترین لیگ دنیا بازی کند، باید لیگ برتر انگلیس را انتخاب کند. بازی در لیگ برتر برای او جذاب خواهد بود چرا که هر بازیکنی را که می شناسم از من در خصوص شرایط این لیگ سوال کرده است. لئو سال ها در لالیگا بوده است و فکر می کنم تجربه حضور در فوتبال انگلیس، برای او جذابیت های زیادی خواهد داشت و البته که منچسترسیتی نیز شرایط فوق العاده ای را پیش روی او قرار می دهد. مسی پپ (گواردیولا) را به خوبی می شناسد و با مدیر ورزشی باشگاه یعنی تیکسی بگریستین، مدیر اجرایی فران سوریانو و سرخیو آگوئرو، آشناست. جدایی از بارسلونا، تصمیم بزرگی برای مسی خواهد بود اما اگر او این تصمیم را بگیرد، بهتر از جایی را انتخاب کند که افرادی که در آنجا حضور دارند می تواند به وفق پیدا کردنش با شرایط، کمک کنند. وقتی مدت ها در یک باشگاه بودید، انتقال به باشگاهی دیگر می تواند به شدت برایتان عجیب و ترسناک باشد. من مطمئنم باشگاه هایی مانند یوونتوس و پاری سن ژرمن نیز علاقمند به امضای قرارداد با او هستند اما به نظرم منچسترسیتی می تواند بهترین انتخاب او برای جدایی از بارسلونا باشد". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала