Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیازی به مشوره با فرگوسن ندارم

© REUTERS / Action Images / Jason Cairnduff Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید که هرگز درخواستی از سر الکس فرگوسن برای مشورت دادن به او درباره روند و شرایط تیمش نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، سولسشر دوران اوج فوتبال خود را در جمع شیاطین سرخ و تحت هدایت سر الکس فرگوسن سپری کرد و تایید می‌کند که تحت تاثیر سبک مربیگری و مدیریت این مربی اسکاتلندی قرار گرفته است.

 یونایتد این فصل به دنبال کسب موفقیت در لیگ داخلی است اما مربی نروژی مدعی شده که کارها را با روش خودش پیش می‌برد و حتی اگر در انتهای فصل در کورس قهرمانی قرار بگیرد نیز به همین شیوه ادامه خواهد داد.

​سولسشر در این باره به خبرنگاران گفت: " البته که من پس از 15 سال کار با سر الکس فرگوسن تحت تاثیر او قرار گرفته‌ام. اما ما شخصیت‌های متفاوتی هستیم. من به روشی که خودم فکر می‌کنم درست است تیم را هدایت می‌کنم. از هیچکس نمی‌پرسم که چطور باید مربیگری کنم و نیازی به این کار ندارم. شاید شخصیت من اینطور است. من کار کردن با او را دوست داشتم و چیزهای زیادی یاد گرفتم. اما از آخرین باری که حرف زدیم مدتی می‌گذرد و من از او نمی‌پرسم که چطور باید از کسی بازی بگیرم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала