Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی من‌سیتی برای پیشنهاد وسوسه‌انگیز به دیوید آلابا

© AFP 2023 / DAVID RAMOS / POOL / AFPDavid Alaba
David Alaba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
منچسترسیتی "پیشنهاد هفتگی 370 هزار پوندی به دیوید آلابا را پیشنهاد می‌دهد" زیرا این بازیکن به دنبال انتقال رایگان به رئال مادرید است.

به گزارش اسپوتنیک؛ منچسترسیتی به "دیوید آلابا" هفته‌ای 370 هزار در هفته قرارداد پیشنهاد می‌دهد "زیرا سیتیزن‌ها به دنبال ربودن انتقال رایگان ستاره اتریشی از دست رئال مادرید هستند.

آلابای 28 ساله در تابستان امسال با غول آلمانی قرارداد ندارد و علاقه زیادی در بین باشگاه‌های اروپایی ایجاد کرده است. و رسانه آ اس اسپانیا مدعی شده که سیتی می‌خواهد مبلغ 370 هزار پوند در هفته را برای این بازیکن آماده کند تا او را به سمت منچسترترغیب نماید. اما رسانه ESPN ادعا می‌کند که ملی پوش اتریشی هفته‌ای 400 پوند می‌خواهد. البته این گزارش می‌افزاید که از رقابت بر سر جذب آلابا حالا چلسی پای خود را بیرون کشیده است. آبی‌ها تمایل به شکستن رکورد بانکی شان پس از انلگوکانته را ندارند که فعلا با درآمد 300 هزار پوندی در هفته پردرآمدترین بازیکن این تیم است.

لیورپول همچنین با ستاره اتریشی ارتباط برقرار کرده بود اما یک‌بار دیگر بودجه مالی برای آنها اضافه نشد و از رقابت دور شدند.

در همین حال چلسی در رقابت بر سر جذب اوپامیکانوی 22 ساله شکست خوردند زیرا مدافع لایپزیگ در تابستان با یک معامله 37 میلیون پوندی به بایرن مونیخ پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала