Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی راموس قطعی است؛ کاپیتان در یک‌قدمی ترک رئال مادرید

© REUTERS / JUAN MEDINAПолуфинал ЛЧ "Реал Мадрид" - Бавария Мюнхен"
Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
جوزپ پدررول خبرنگار اسپانیایی گفت که جدایی راموس از رئال مادرید قطعی است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که خبرهای بسیاری در مورد جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید در پایان فصل به گوش می رسید، اکنون جوزپ پدرول از شبکه تلویزیونی «ال چرینگیتو» که جز نخستین منابعی بود که خروج رونالدو از رئال مادرید را در پایان فصل 2017-2018 اطلاع رسانی کرد، در مورد راموس نیز همین حرف را زده است.

Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
ورزش
ادعای رسانه اسپانیایی: راموس و پرز به توافق نزدیک شدند

او در این باره بیشتر گفت:«راموس از رئال مادرید می رود. فکر نمی کنم که هیچ شانسی برای ماندنش وجود داشته باشد. گامی به عقب در کار نیست. هیچ راه برگشتی برای راموس وجود ندارد و تنها تردیدی که وجود دارد این است که خروجش از رئال چه زمانی اعلام رسمی می شود».

پدررول در ادامه گفته است:«رئال مادرید به رفتن راموس اطمینان دارد و درک می کند که او این حق را دارد که به هر تیمی که می خواهد ملحق شود و یک قرارداد بزرگ ببندد تا دوران فوتبالش را در آن جا به اتمام برساند چرا که رئال در حال حاضر نمی تواند پول بیشتری به او پیشنهاد بدهد».

این خبرنگار مطرح اسپانیایی در پایان به انتقاد از کاپیتان کهکشانی‌ها در خصوص عدم انعطاف پذیری در مورد تمدید قراداد گفت:«تاسف بار است. راموس اشتباه کرد. می توانست فداکاری کند، ده درصد از دستمزدش را کم کند و قرارداد دو ساله ببندد و وقتی شرایط اقتصادی  بهتر شد، قرارداد بهتری ببندد. باشگاه به دنبال بهترین راه برای اعلام جدایی راموس است تا با انتقاد از جانب طرفین مختلف مواجه نشود».

 موضوع تمدید قرارداد راموس با رئال مادرید، وارد فاز جدیدی شده است. ابتدا این مذاکرات با دخالت رسانه ها، در آستانه شکست بود؛ با این حال فلورنتینو پرز و سرخیو راموس به مواضع خودشان بسیار نزدیک شده اند.

بر اساس خبری که ABC منتشر کرده بود، طرفین تماسی با هم داشتند تا از وضع سلامتی هم با خبر شوند. این تماس با هدف آشتی جویانه برای آغاز مذاکرات بود. پرونده تمدید قرارداد راموس هنوز باز است و مسئولان این تیم امیدوارند که با کاپیتان خودشان به توافق می رسند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала