Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خواست جالب سرمربی بارسا برای نیمار، مسی و رونالدو در مستطیل سبز

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا از داوران می‌خواهد تا از سوپراستارهایی مانند نیمار، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو محافظت کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان از شنیدن این‌که نیمار به دلیل مصدومیت دیدار بارسلونا با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد، ناامید شده است.

نیمار در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی PSG برابر بارسلونا که روز سه شنبه انجام می‌شود به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت، زیرا او در جریان برتری 1-0 برابر کان آسیب دید.

در نتیجه، رونالد کومان مربی هالندی بارسلونا از مسولان برگزاری مسابقات خواستار محافظت از سوپراستارهایی مانند نیمار، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو شد تا از وقوع چنین مصدومیت‌هایی جلوگیری شود.

کومان وقتی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی در مورد نیمار سوال شد، گفت: "شما باید از این نوع بازیکنان محافظت کنید. بازیکنانی مانند نیمار، [لیونل] مسی، کریستیانو رونالدو ...زیرا آنها بازیکنانی هستند که به ما اجازه می‌دهند از آنها لذت ببریم. داوران باید از آنها محافظت کنند، گرچه در این ورزش ارتباط وجود دارد."

مائوریسیو پوچتینو سرمربی PSG که قبلاً یک بار ستاره‌اش را از دست داده بود در برگشت برابر کان خواست او را در اختیار داشته باشد اما چنین نشد و نیمار دوباره خانه نشین گردید.

در آن بازی نیمار در دقیقه 59 خودش خواستار ترک زمین شد و بعداً موضوع مصدومیت وی گزارش داده شد.

یک سری اسکن‌ها در روز پنجشنبه نشان داد که نیمار از ناحیه کشاله ران آسیب دیده و به احتمال زیاد به مدت یک ماه از میادین به دور است.

چنین مقیاس زمانی او را نه تنها از دیدار روز سه شنبه با باشگاه سابق‌اش بارسلونا بلکه بازی برگشت در پاریس نیز دور می‌کند.

نیمار در طول دوران حرفه‌ای خود بیش از دوازده بار مصدومیت داشته است. این ملی پوش برزیلی یک چهارم بازی‌های PSG در لیگ قهرمانان را از دست داده و برای سومین بار از این دور لیگ قهرمانان محروم خواهد شد.

نیمار برای ابراز نگرانی از برخوردش در زمین در صفحه اجتماعی خود نوشت: "برای مدتی، من مجبور خواهم شد از انجام کاری که در زندگی بیشتر دوست دارم یعنی فوتبال بازی کردن، دست بکشم. من دریبل می‌زنم و مرتباً ضربه می‌خورم. خیلی ناراحتم می‌کند..."

در حالی که پدرش قبلاً نگرانی خود را در ماه دسامبر ابراز داشت و می گفت: 'این چه زمانی متوقف می‌شود؟ اگر ادامه دهیم مثل این فوتبال از دست می‌رود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала