Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستایش گواردیولا از سیتیزن‌ها؛ ما یک مسی یا یک رونالدو یا امباپه و نیمار نداریم

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی، با وجود اینکه سیتیزن‌ها در جمع خود هیچ بازیکن فوق ستاره ای ندارند، از عزم و اراده بازیکنان این تیم تمجید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می گوید تیمش بازیکنی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ندارد که بتواند به تنهایی سرنوشت بازی را تعیین کند اما با این وجود، از ترکیبی که در باشگاه انگلیسی دارد، خوشحال و راضی است.

Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
ورزش
گواردیولا بهترین سرمربی جنوری لیگ برتر انگلیس+ویدیو

گواردیولا می‌گوید که حتی یک نفر از بازیکنان فعلی سیتی را حاضر نیست از دست بدهد اما بدش نمی آمد که یک فوق ستاره نیز به ترکیب سیتیزن ها اضافه کند. گواردیولا در این باره گفت:«ما بازیکنانی نداریم که بتوانند به تنهایی یک بازی را ببرند. ما یک مسی یا یک رونالدو یا امباپه و نیمار نداریم. ما باید به عنوان یک تیم این کار را بکنیم».

سرمربی سیتیزن‌ها در ادامه گفت:«بیایید صادق باشیم، من هم دوست دارم بازیکنی در اختیار داشته باشم که در هر بازی 4 گل به ثمر می رساند و مانند بازیکنان دیگر دوندگی دارد، من هم عاشق این موضوع هستم اما در حال حاضر مایل به تعویض هیچ یک از بازیکنانی که در این مقطع در اختیار دارم، نیستم».

گواردیولا در پایان صحبت‌هایش گفت:«تیم های بزرگ، بازیکنان بزرگ، کیفیت خود را در لحظات دشوار و ناگوار نشان می دهند، در لحظات خوب که برای همه بازی کردن آسان است و این فصل ما لحظات بدی داشته ایم».

سیتی اکنون در 16 بازی پیاپی پیروز شده است. شاگردان گواردیولا در 23 بازی گذشته خود در تمام رقابت ها شکست ناپذیر بوده اند و 20 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده اند. سیتیزن ها در طی این مدت تنها 6 گل دریافت کرده اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала