Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی شیاطین سرخ از مصدومیت پوگبا

© Sputnik / Aleksey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد
پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
منچستر یونایتد از این‌که پل پوگبا به دلیل مصدومیت از ناحیه ران برای دو هفته از میادین دور شود، در هراس است.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه منچستر یونایتد می‌ترسد که پل پوگبا با آسیب دیدگی ران که او را از دو بازی قبلی نیز محروم کرد، حداقل دو هفته دیگر از دسترس خارج باشد.

اوله گونار سولسشیر از زمانی که او در جریان تساوی 3-3 مقابل اورتون در 6 فبروری آسیب دید، پوگبا را از دست داده‌ است.

اما برنده جام جهانی قرار است دو هفته دیگر غایب باشد به این معنی که او بازی‌های مهم لیگ اروپا برابر رئال سوسیداد و دیدار روز یکشنبه لیگ برتر مقابل نیوکاسل را از دست می‌دهد.

پوگبا برای هر یک از دو بازی حساس لیگ مقابل چلسی در تاریخ 28 فبروری یا دربی منچستر یک هفته بعدتر از آن در دسترس خواهد بود اما هیچ زمان مشخصی برای بازگشت وی تعیین نشده است.

یونایتد در غیبت پوگبا، دچار مشکل شده و در یک بازی مقابل تافی‌ها به تساوی رسید، پس از آن نیز به تساوی 1-1 برابر وست‌بروم رسید و روز یکشنبه به وقت اضافی نیاز داشت تا وستهم را در جام حذفی شکست دهد.

حالا بازگشت نهایی پوگبا به آمادگی جسمانی به موقع باعث افزایش فشار روی سولسشیر می‌شود، زیرا تیم وی از رویای قهرمانی در لیگ برتر احساس ناامیدی می‌کند و شانس قهرمانی خود را کمرنگ شده می‌بیند.

پوگبا در تابستان وارد آخرین سال قراردادش با یونایتد می‌شود و هرگونه تصمیم گیری درباره آینده‌اش را تا پایان فصل به تعویق می‌اندازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала