Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنتونیو کونته: صدر جدول نقطه شروع اینتر محسوب می‌شود

© REUTERS / David Kleinİngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte
İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
سرمربی اینتر می‌گوید رسیدن به صدر جدول نقطه شروع محسوب می‌شود و هنوز در نقطه مورد نظرمان نیستند

به گزارش اسپوتنیک، اینتر در هفته بیست و دوم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا در مصاف با لاتزیو به برتری 3 بر یک دست یافت تا با توجه به شکست میلان برابر اسپزیا به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
سری‌آ ایتالیا؛ اینتر برای صدرنشینی لاتزیو را قربانی کرد
آنتونیو کونته در مورد برتری شاگردانش مقابل لاتزیو به خبرنگاران گفت:«قدرت ذهنی قابل توجه و ثبات خاصی را در هر مسابقه نشان می‌دهیم. مخصوصاً از عملکرد بچه‌ها بسیار رضایت دارم اما رسیدن به صدر جدول باید نقطه شروع ما باشد و هنوز در نقطه‌ای قرار نداریم که مورد انتظارمان است».
سرمربی اینتر در ادامه گفت:«اگر نتوانیم صدر جدول را حفظ کنیم تمام زحماتی که کشیده‌ایم بی‌فایده است. دیدار بعدی ما دربی است و باید پیش از آنکه این مسابقه آغاز شود، آمادگی لازم را کسب کنیم تا بتوانیم به جاه‌طلبی بزرگی دست یابیم. رسیدن به صدر جدول هدفی بود که ما مدت طولانی به دنبالش بودیم و ما در این دیدار و در تقابل با حریفی بسیار قدرتمند به این هدف رسیدیم».
وی در پایان صحبت‌هایش درباره عملکرد روملو لوکاکو اظهار کرد:«روملو واکنش قابل توجهی از خود نشان داده. در کنار او لائوتارو مارتینز نیز توانست عملکرد بسیار خوبی در خط حمله ارائه کند. ایوان پریشیچ هم یکی از بازیکنان بسیار خوب ما در خط دفاعی بود. در مجموع بازیکنان تیم تلاش زیادی کردند تا به نتیجه مد نظرمان برسیم و همان‌طور که قبل از این نیز اشاره کرده بودم، به ذکاوت و باهوشی کل تیم برای رسیدن به پیروزی احتیاج داریم».

نراتزوری فقط با پیروزی برابر لاتزیو می توانست میلان را پشت سر گذاشته و صدرنشین سری آ شود ، چیزی که از فصل 10-2009 تاکنون در نیم فصل دوم در سری آ تجربه نکرده بودند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала