Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشخبری به کاتالان‌ها؛ پیکه به تمرینات بازگشت

Gerard Pique
Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
تمرینات بارسلونا قبل از دیدار با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا امروز برگزار شد که در آن جرارد پیکه و مارتین برایتویت نیز به جمع هم‌ تیمی‌های شان پیوستند و تمرین کردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا صبح روز دوشنبه پیش از دیدار با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا امروز تمرین نمود.

در این تمرینات مارتین برایتویت و جرارد پیکه نیز با هم تیمی‌های خود تمرین کردند تا خیال رونالد کومان پیش از بازی با قهرمان فرانسه بابت تقویت تیم‌اش راحت‌تر شود.

مهاجم دانمارکی هر دو بازی مقابل سویا و آلاوز را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، اما تمرینات روز دوشنبه به خوبی تمام کرد و پیشنهاد داد که وی برای حضور در نیوکمپ در دسترس می‌باشد.

پیکه نیز به طور معمول تمرین می‌کرد و در طول جلسه لبخند می‌زد. به استثنای هرگونه عقب افتادگی دیرهنگام، مدافع کاتالان‌ باید در لیست بازیکنانی باشد که پس از جلسه صبح روز سه شنبه برای تیم فراخوانده می‌شوند. پیکه از زمان آسیب دیدگی زانو در ماه نوامبر دیگر در  مستطیل سبز دیده نشده است.

رونالد آرائوخو امروز با گروه تمرین نکرد اما وضعیت او صبح روز سه شنبه دوباره کنترل می‌شود قبل از این‌که در مورد لیست نهایی برابر پی‌اس‌جی تصمیم گیری شود.

با ورود به مرحله سرنوشت ساز فصل، کاتالان‌ها خیالشان راحت خواهد شد که پیکه و برایتویت برای حضور دوباره در تیم تلاش می‌کنند و این مهم‌ترین امر برای کومان می‌باشد، به خصوص بازگشت پیکه در قلب دفاع این تیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала