دفع حملات جنگنده های اسرائیل از سوی ارتش سوریه

© Photo / SANAدفع حملات جنگنده های اسرائیل از سوی ارتش سوریه
دفع حملات جنگنده های اسرائیل از سوی ارتش سوریه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
خبرگزاری رسمی سوریه از شنیده شدن صدای انفجارها در ریف جنوب غربی پایتخت سوریه و مقابله نیرو های دافع هوای این کشور با حمله دشمن اسرائیلی خبر داد.

 خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) گزارش داد ، نیروهای دافع هوایی سوریه موشک های اسرائیلی را در آسمان دمشق رهگیری  و منهدم کردند.

این در حالی است که پیشتر این خبرگزاری اعلام کرد که دافع هوایی ارتش سوریه با اهداف دشمن در آسمان ریف جنوب غربی دمشق مقابله کرد. سانا همچنین گزارش داد که نیرو های  هوایی به حمله متجاوزان اسرائیل در اطراف دمشق پاسخ داد و صدای انفجار های شدید در آنجا شنیده شد.

دفع یورش هوایی اسرائیل توسط سامانه دفاع هوایی سوریه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2020
دفع یورش هوایی اسرائیل توسط سامانه دفاع هوایی سوریه 

گفتنی است که ارتش اسرائیل بارها مناطق مختلف در قلمرو سوریه را هدف بمباران قرار داده است و اعلام کرده که این حملات را به  جلوگیری دسترسی دشمن اسرائیلی به سلاح های مهم و پیشرفته توضیح داده است. از همه نخست صحبت بر سر جنبش حزب الله لبنان مطرح است ، گروهی که در کنار بشار اسد می جنگد و توسط تهران کنترل می شود.

مقامات سوریه بارها از شورای امنیت سازمان ملل خواستار اعمال فشار بر اسرائیل برای متوقف کردن حملات به خاک این کشور شده  و این اقدامات را نقض حاکمیت این کشور و افزایش تنش در منطقه خوانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала