Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله: پی‌اس‌جی از مدعیان اصلی قهرمانی اورپاست!

© AFP 2023 / ANDER GILLENEAديمبيلي
ديمبيلي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
ستاره فرانسوی بارسلونا معتقد است که پاریسی‌ها برای گرفتن انتقام حذف شدن به دست بارسا در سال 2017 با این تیم روبه‌رو خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، در دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا، فرداشب بارسلونا میزبان پاری‌سن‌جرمن خواهد بود. دیدار گذشته آنها با پیروزی عجیب 6 بر یک بارسلونا و واقعه «رمونتادا» همراه بود.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
ستاره بزرگ غایب بازی بزرگ؛ فهرست پی‌اس‌جی برای مصاف با بارسا + عکس
عثمان دمبله درباره دیدار تقابل با پاریس و «رمونتادا» گفت:«فکر می‌کنم این بازی در تاریخ ثبت خواهد شد. تیم در بازی رفت با نتیجه 4 - 0 شکست خورده بود و کامبک مخصوصا در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است اما انها این کار را انجام دادند چون تیمی بزرگ هستند و بازیکنان بزرگی نظیر مسی، نیمار و اینیستا این کار را انجام داد. همانطور که گفتم این بازی در تاریخ ثبت خواهد شد».
ستاره فرانسوی آبی‌اناری‌ها در ادامه گفت:«به خاطر همین پیروزی، اتمسفر دیدار فرداشب متفاوت خواهد بود و رنگ و بوی انتقام به خود خواهد گرفت. ما پاریس را می‌شناسیم. آنها نایب قهرمان اروپا هستند و اکنون نیز یکی از مدعیان اصلی کسب جام شناخته می‌شوند».
دمبله در پایان به ستایش از رونالد کومان، سرمربی بارسلونا پرداخت و گفت:«بسیار چیزها با کومان تغییر کرده است، مخصوصا در زمینه تمرینات و آماده سازی برای مسابقات. از نطر فیزیکی ما احساس خیلی خوبی داریم. به نظرم بارسلونا در بالاترین سطح آمادگی است».

چهار سال پیش در دیدار رفت از دور شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌جرمن موفق شد 4-0 بارسا را شکست دهد، اما کاتالان ها با یک کامبک افسانه ای در دور برگشت 6-1 پاریسی ها را شکست دادند و به دور بعد صعود کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала