Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار دست‌بردار مسی نیست؛ ستاره برازیلی بار دیگر لئو را به جدایی از بارسلونا تشویق کرد

© REUTERS / Gustau NacarinoBarcelona oyuncuları Messi ve Neymar
Barcelona oyuncuları Messi ve Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن با مسی تماس گرفت تا بار دیگر او را به جدایی از آبی اناری ها و حضور در تیم پاریسی‌ها تشویق کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه فرانسوی «اکیپ» مدعی شد که نیمار بار دیگر مسی را به جدایی از بارسلونا تشویق کرد.

صدمة نيمار حينما علم بشل المفاوضات مع برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2021
پوچتنیو: غیبت نیمار شکست بزرگی برای ما به حساب می‌آید

بر اساس این گزارش، نیمار با مسی تماس گرفت و از شرایط خوب زندگی در پاریس برای او سخن گفت تا او را به جدایی از بارسلونا و حضور در پاری‌سن‌جرمن تشویق و تحریک  کند.

این نشریه فرانسوی در ادامه این گزارش بیان داشته که مسی هنوز تصمیم نهایی خود را برای جدایی از بارسلونا و حضور در پاری سن‌جرمن نگرفته است. او منتظر انتخابات ریاست بارسلونا است و این درحالی است که پی‌اس‌جی نیمار را متقاعد به ماندن کرده و امیدوار است که این بازیکن بتواند زمینه ساز حضور مسی شود.

به نظر می رسد که پاری‌سن‌جرمن بیشترین شانس را برای جذب مسی دارد. فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا از شرایط خود در تیم راضی نیست. او در تابستان سال قبل تا آستانه جدایی پیش رفت اما مخالفت باشگاه باعث شد تا برخلاف میل باطنی اش در تیم بماند. قرارداد مسی با بارسلونا تابستان سال جاری به پایان خواهد رسید و او به عنوان بازیکن آزاد می تواند راهی هر تیمی شود.

بارسلونا سه شنبه شب در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از یاران نیمار پذیرایی خواهد کرد که این بازی باتوجه به تنش های اخیر دو باشگاه بسیار جذاب خواهد شد. البته نیمار این بازی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала