جلوگیری از وقوع یک انفجار خونین در کابل

© AFP 2023 / Manjunath KiranA general view of Kabul city beneath Koh-e Asmai, popularly called the TV Mountain
A general view of Kabul city beneath Koh-e Asmai, popularly called the TV Mountain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
عضو شوید
دفتر مطبوعاتی فرماندهی پولیس ولایت کابل می‌گوید که پولیس از وقوع یک انفجار تروریستی خونین در مربوطات ناحیه نهم شهر کابل جلوگیری کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی فرماندهی پولیس ولایت کابل  امروز دوشنبه (27 دلو) با نشر خبرنامه‌ای گفته که حوالی ساعت 8:15 دقیقۀ صبح امروز در مربوطات ناحیۀ نهم شهرکابل سه راهی مکروریان چهارم، تروریستان وحشی به هدف ایجاد وحشت و کشتار مردم بی گناه ما، یک حلقه ماین را در کنار جاده جاسازی و عیار نموده بودند".

از یک انفجار خونین در شهر کابل جلوگیری شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
از یک انفجار خونین در شهر کابل جلوگیری شد

در خبرنامه آمده:" خوشبختانه قبل از وقوع انفجار توسط منسوبین پولیس کابل کشف و خنثی گردید و از وقوع یک رویداد خونین تروریستی جلوگیری به عمل آمد".

این در حالی است که در ماه‌های اخیر رویدادهای تروریستی ناشی از انفجار ماین‌های مقناطیسی و جاسازی شده در کابل به گونه بی‌سابقه افزایش یافته است.

تاکنون مسوولیت این رویدادها را فرد یا گروهی به عهده نگرفته اما مقام‌های حکومتی می‌گویند که شواهد کافی در دست دارند که نشان می‌دهد این حملات تروریستی توسط طالبان انجام می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала