Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت گواردیولا از کلوپ: موفقیت دائمی در فوتبال وجود ندارد

© Photo / YouTubeManchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda)
Manchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی از همتای خود یورگن کلوپ حمایت کرد و مدعی شد که موفقیت دائمی در فوتبال وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول با یورگن، پس از دو فصل بسیار درخشان و قهرمانی اروپا و لیگ برتر، در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده اند و در بحرانی‌ترین شرایط خودش قرار دارد.

لیورپول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
سه مصدوم لیورپول در آستانه بازگشت به میادین؛ کلوپ به مجارستان خوشحال می‌رود

در 5 سال گذشته سابقه نداشته که این تیم با چنین روند ضعیفی روبه‌رو بوده باشد؛ تا جایی که سرمربی سرخ‌ها پس از شکست در برابر لسترسیتی اعتراف کرد که تیمش دیگر هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد.

نتایج نچندان خوب این سرخ‌ها، سبب شده تا رسانه‌ها از یورگن کلوپ انتقاد کنند و حتی شایعه اخراج او از هدایت لیورپول شنیده شود.

پپ گواردیولا اما در برابر این شایعات از یورگن کلوپ حمایت کرد و مدعی شد که موفقیت دائمی در فوتبال وجود ندارد.

گواردیولا در این مورد گفت:" بعضی اوقات شما باید کمی ضرر کنید. من شخصاً از دیدگاه خودم صحبت می کنم، گاهی اوقات خوب است که ببازیم، یا فصل به اندازه کافی خوب نباشد، تا بفهمم همه چیز دشوار است. همین موضوع سبب می‌شود شما در بازگشت بهتر باشید و از آن‌چه انجام داده‌اید، راضی باشید".
او در ادامه افزود:" کلوپ همیشه می‌خواهد برای هواداران فوتبال شادی ایجاد کند و در این موضوع شکی وجود ندارد. لحظات خوب و لحظات بد، همیشه ما داریم. همۀ ما. هیچ سرمربی یا باشگاهی وجود ندارد که بتواند همه دستاورها را حفظ کند همیشه پیروز شود، اگر چنین شود فوتبال خسته کننده خواهد بود".

این در حالی‌ست که فصل گذشته لیورپول با تفاوت 18 امتیاز نسبت به منچسترسیتی قهرمان شد، اما در حال حاضر ستیزن‌ها با 13 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول در رده نخست جدول قرار دارد و سرخ‌ها با 40 امتیاز در رده ششم ایستاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала