Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روز بزرگ در انتظار آلابا؛ مدافع بایرن امروز تیم بعدی خود را اعلام می‌کند

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر داوید آلابا
داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
عضو شوید
مدافع باشگاه بایرن مونیخ، قصد دارد امروز و پس از مدت‌ها مذاکره با باشگاه‌های مختلف سرانجام تصمیم خود برای حضور در تیم بعدی را اعلام کند.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که باشگاه رئال مادرید در تلاش است تا داوید آلابا، مدافع میانی اتریشی تیم بایرن مونیخ را در اختیار بگیرد و به نظر می‌رسد که این مسئله تقریباً به سرانجام خود نزدیک شده است.

دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
آلابا چشم به راه قرارداد 5 فصلی و دستمزد 110 میلیونی

روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که آلابا روز سه شنبه تصمیم خود برای پیوستن به تیم بعدی را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد. در این خبر نیز روی شانس بالای رئال مادرید برای جذب این بازیکن تاکید شده اما از تیم‌هایی چون چلسی، لیورپول و منچسترسیتی به عنوان سایر پیشنهادات نام برده شده است.

بسیاری از کارشناسان و بازیکنان اسبق رئال پیش بینی می‌کنند که خرید داوید آلابا می‌تواند به معنای خداحافظی رئال مادرید با سرخیو راموس باشد چرا که این بازیکن همچنان موفق نشده با باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق برسد.

به احتمال فراوان روز موعود داوید آلابا فرا می‌رسد و این بازیکن اتریشی بالاخره جمع بایرنی‌ها را برای پیوستن به رئال مادرید ترک می‌کند بازیکنی که اگرچه کیفیت مناسبی دارد ولی بعید است بتواند محبوبیت و کیفیتی که راموس در رئال مادرید به یادگار گذاشته را تکرار کند.

قرارداد آلابا با باشگاه بایرن مونیخ در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد و مذاکرات برای تمدید این قرارداد نیز به جایی نرسید تا او تصمیم بگیرد که به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود و ادامه دوران فوتبال خود را در باشگاه دیگری سپری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала