ریکارد جدید بیت کوین

© AP Photo / Mark Lennihanبیت کوین
بیت کوین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
عضو شوید
ارزش بیت کوین برای اولین بار از 50 هزار دالر فراتر رفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از CoinDesk، کارشناسان علت رشد بی سابقه قیمت بیت کوین را بخاطر عرضه شدید پول برای خرید این اسعار رمزنگاری شده دانستند. پس از خبر حضور شرکت های بزرگ در بازار اسعار دیجیتال، سرمایه گذاران در سراسر جهان به طور گسترده اقدام به خرید اسعار الکترونیکی می کنند.

 قیمت بیت کوین دوباره به حداکثر تاریخی خود رسید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
قیمت بیت کوین دوباره به حداکثر تاریخی خود رسید

علاوه بر این، افزایش قیمت بیت کوین به دلیل ویژگی های ساختاری آن نیز می باشد. تحلیلگران می گویند افزایش ارزش کوین ممکن است ادامه داشته باشد، با این حال کارشناسان درباره خطرات برای خریداران ارزهای رمزپایه هشدار می دهند.

قابل یادآوری است که روز سه شنبه، 16 فبروری، نرخ بیت کوین به بالاترین سطح خود رسید و در طی معاملات، قیمت اسعار رمزپایه تقریباً 6 % بالا رفت و برای اولین بار در عموم دوره به 50.5 هزار دالر برای هر سکه رسید.

توجه داشته باشید که بیت کوین از ابتدای ماه تقریبا 53 % افزایش قیمت داشته است. واکنش اصلی سرمایه گذاران به خبر ورود تسلا یکی از دلایل اصلی افزایش سرسام آور قیمت ها بود. در گزارشی که در تاریخ 8 فبروری منتشر شد، تولید کننده موترهای الکتریکی از خرید بیت کوین به مبلغ 1.5 میلیارد دالر خبر داد و گفت که قصد دارد دارایی دیجیتال را به عنوان وسیله پرداخت محصولات خود معرفی کند.

پس از این خبر سرمایه گذاران روی استفاده روزافزون از سکه های دیجیتال در آینده حساب می کنند و از هم اکنون شروع به سرمایه گذاری فعال در اسعار رمزپایه می نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала