Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: "من کومان را تحسین می کنم"

© REUTERS / MARKO DJURICAماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق
ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به تحسین از بارسا پرداخت و می‌گوید که "از سطح آنها متعجب نیست."

به گزارش اسپوتنیک؛ مائوریسیو پوچتینو سرمربی PSG در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با بارسلونا حاضر شد تا بازی رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را در سه‌شنبه این هفته در نیوکمپ ارزیابی کند. این مربی در مورد "یک بازی خاص" صحبت کرد و شخصیت رونالد کومان مربی میزبان را ستود.

پوچتینو در مورد اینکه جدیت لیگ قهرمانان اروپا و نیز سطح انتظارات هوادران از بدو ورودش به پاریس در جنوری صحبت کرده و گفت: "پیروزی در لیگ قهرمانان یک هدف واضح برای PSG است. ما مسئولیت و هیجان مردم را برای انجام این نوع بازی‌ها درک می‌کنیم."

یادواره 6-1 در نیوکمپ

پوچتینو در مورد انتقام احتمالی بازیکنان‌اش از نتیجه شکست سنگین 6-1 در سال 2017 خواست روی دیگر ورق را برگرداند: "من بسیار آرام هستم. تاریخ تاریخ است. با گروهی از بازیکنان متفاوت، واقعیت دیگری است."

پوچتینو تحلیل خود از بارسلونا را بر روی فُرم رونالد کومان متمرکز کرد و اظهار داشت: "او برای انجام عمل و فلسفه کافی به زمان نیاز دارد. بارسلونا با کومان از این کار جلوگیری کرده است. فراتر از مشکلات، کوید 19، آسیب دیدگی و عدم اطمینان ناشی از این‌که با توجه به واقعیتی که در آن زندگی می‌کنیم منطقی است که یک کادر مربیگری جدید برای استحکام بیشتر گروه به زمان نیاز دارد. من تعجب نمی‌کنم که بارسلونا در سطح خوبی قرار دارد ".

در ادامه وی اظهار داشت: "او مانند ما آرزو دارد قهرمان لیگ قهرمانان شود. ما در مورد بارسلونا صحبت می‌کنیم، با یک قهرمان بزرگ." این در حالیست که در سوی مقابل رونالد کومان سرمربی بارسا نیز به تحسین از مربی پی‌اس‌جی پرداخت و گفت: "من او را به عنوان یک بازیکن تحسین کردم و اکنون او را به عنوان مربی می‌ستایم و تحسین می‌کنم. رابطه بسیار خوبی داریم."

پوچتینو در مورد بازیکنان‌اش گفت: "ما قدم به قدم پیش می‌رویم، ابتدا می‌خواهیم تمرینات را تجزیه و تحلیل کنیم که 24 ساعت قبل از بازی مشخص نخواهد کرد." در مورد امباپه و افزایش تقاضا به دلیل نبود نیمار و دی ماریا مربی آرجانتینی اظهار داشت که "من از بازیکنان بزرگ انتظار حداکثر را دارم، در این مورد از کیلیان. هر یک باید عملکرد خود را انجام دهد، نقش خود را انجام دهد و کاملا مشخص است. که عدم حضور نیمار یا دی‌ماریا برای گروه مهم است."

اما در پایان پوچتینو اتاق رختکن PSG را "فوق العاده، دوستانه و متحد" تعریف کرد.

گفتنی است که دو تیم قرار است فردا شب از ساعت 12:30 به وقت کابل در نیوکمپ به مصاف هم بروند که حساسیت این دیدار از قبل برای هواداران و فوتبال دوستان مشهود است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала