Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: امیدوارم این مسیر تا فینال ادامه داشته باشد

© REUTERS / Massimo PincaEl delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido
El delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو با انتشار پُستی در شبکه‌های اجتماعی، ابراز امیدواری کرد که امسال با یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه‌‌یابد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس فردا شب در ورزشگاه دراگو، دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مهمان پورتو است و دیدار دشوار در پیش دارد.

کریستیانو رونالدو، فردا شب در برابر پورتو فرصت دارد تا با زدن 2 گُل، رکورد الساندرو دل پیرو را به عنوان بهترین گلزن یوونتوس با 9 گُل‌زده در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بشکند.

این بازیکن که در آُستانۀ این دیدار مهم، در انستاگرام پُستی به اشتراک گذاشت و ابراز امیدواری کرد که امسال با یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه‌‌یابد.

او نوشت:" این همه چیزی است که در مورد لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد: دور حذفی. تقریباً یک مسیر دیگر از این مرحله شروع می‌شود و همه باید نمایش درجهA  خود را ارائه دهند زیرا هر جزئیاتی می‌تواند تفاوت ایجاد کند. در چند سال گذشته ما زودتر از آنچه می خواستیم به خانه رفتیم اما هدف مان را هر فصل در سطح بالاتر ادامه می دهیم و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. فردا ما یک بازی بسیار مهم در مقابل تیم بسیار قدرتمندی داریم و فقط امیدوارم که این آغاز راه طولانی باشد که می خواهیم تا فینال طی کنیم.  احترام به حریف، جاه طلبی برای پیروزی و تمرکز 100 درصدی روی اهداف مان. به پیش رفقا!".

این در حالی‌ست که رونالدو در دو سال گذشته در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ناکام بوده است و نتوانسته نتیجه خوبی به دست بیاورد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала