Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره بارسا، طرف‌دار دو آتشۀ پاریسن‌جرمن + عکس

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOفوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني
فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
عضو شوید
پدر کلمنت لنگلت مدافع فرانسوی بارسلونا در گفت‌وگویی فاش کرده که پسرش زمانی طرف‌دار دو آتشه پاریسن‌جرمن بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا امشب در ورزشگاه نیوکمپ میزبان پاریسن‌جرمن است و رسانه‌های ورزشی جهان دو چشمی متوجه این دیدار و حواشی آن اند.

لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
پیش بازی بارسلونا – پاری‌سن‌جرمن؛ انتقام کامبک قرن؟

 لوپاریزین در آستانۀ این دیدار از مطلب جالبی پرده بر داشته و به نقل از پدر کلمنت لنگلت مدعی‌ست که این بازیکن زمانی طرف‌دار دو آتشه پاریسن‌جرمن بوده است.

پدر لنگلت در این مورد گفته است:" ما در 40 کیلومتری کمپ دی لوژ( کمپ تمرینی پاریسن‌جرمن ) زندگی می‌کردیم و او طرف‌دار پی‌اس‌جی بود".

لنگلت در توضیح این موضوع گفته است که طرف‌داری او از پاریسن‌جرمن به گذشته بر می‌گذشته و پس از اینکه وارد دنیای حرفه‌ای فوتبال شده است، دیگر هوادار نه بلکه حریف پاریسی‌ها بوده است.

او در این مورد گفته است:" پدر من مرا به کمپ تمرینی می‌برد تا تمرین آن‌ها( بازیکنان پی‌اس‌جی) را تماشا کنم. یادم می آید که رونالدینیو، پائولتا و بازیکنان بزرگ دیگر که تاریخ‌سازی کردند را آنجا ملاقات کرده بودم. اما آن زمانی بود که جوان بودم. زمانی که بازیکن حرفه‌ای شدم همه چیز تغییر کرد. زمانی که در«نانسی» بازی می‌کردم مقابل پاریسن‌جرمن قرار می‌گرفتم، دیگر طرف‌دار این تیم نبودم چون تیم حریف من بود. زمانی که درباشگاه هایی چون سویا یا بارسلونا بازی می‌کنید حتما طرفدار آن‌ها هم خواهید شد".

این در حالی‌ست که رسانه‌های کاتالانی نشر این موضوع را فشار بالای مدافع بارسا عنوان کرده و مدعی اند که نشر آن در چنین زمانی از سوی رسانه‌های فرانسوی مغرضانه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала