Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی 2 - نیوکاسل 0؛ ادامه تاخت و تاز آبی‌های لندن با توخل

© REUTERS / ANDREW BOYERSچلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
عضو شوید
هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس با پیروزی چلسی برابر نیوکاسل به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، پرونده دیدارهای هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس، چلسی در استمفوردبریج موفق شد نیوکاسل را با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد.

Soccer Football - Premier League - Everton v Chelsea - Goodison Park, Liverpool, Britain - December 12, 2020 Chelsea manager Frank Lampard - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
سودآوری هنگفت لمپارد تا جولای از چلسی

اولیویه ژیرو در دقیقه 31 و تیمو ورنر در دقیقه 39 گل‌های چلسی را به ثمر رساندند تا چهارمین پیروزی متوالی این تیم در رقابت های لیگ جزبره با هدایت توماس توخل آلمانی رقم بخورد.

چلسی با این پیروزی ارزشمند 42 امتیازی شد و حالا فقط چهار امتیاز تا منچستریونایتد در رتبه دوم جدول قرار دارد. هر چند که قهرمانی برای تیم توخل دور از دسترس به نظر می رسد اما با ادامه روند کنونی هیچ بعید نیست که چلسی بتواند نایب قهرمان شود و با انگیزه مضاعفی به فصل آینده نگاه کند.

با نتایج این هفته لیورپول به رتبه ششم نزول کرد. تیم کلوپ پس از نتایج ضعیف اخیر حتی از منطقه کسب سهمیه چمپیونزلیگ نیز دور شد تا مشخص شود که اوضاع این تیم قمر در عقرب است.

از سویی منچسترسیتی 53 امتیازی به نظر می رسد که قهرمانی خود را قطعی کرده در حالی که لسترسیتی 46 امتیازی نیز همچون فصل گذشته روند خوبی داشته و با رهبری جیمی واردی به نظر می رسد که انگیزه بالایی دارند تا امسال سهمیه لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 را به دست بیاورند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала