یک مرد پس از آنکه وارد آپارتمان خود شد ناپدید گشت

© Depositphotos.com / Antonprado یک مرد پس از آنکه وارد آپارتمان خود شد ناپدید گشت
  یک مرد پس از آنکه وارد آپارتمان خود شد ناپدید گشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2021
عضو شوید
یکی از ساکنان سانفرانسیسکو پس از ورود به آپارتمان خود به طرز مرموزی ناپدید شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Mission Local، یک فرد پنجاه ساله به نام کریستوفر وویتل در 9 جنوری ناپدید شد. دوربین های امنیتی نحوه ورود وی به آپارتمان این مرد را ثبت کرده و بر اساس با قضاوت به دوبین امنیتی، دیگر وی خانه خود را ترک نکرد. او همچنین در دوربین های دیگر نصب شده در نزدیکی خانه اش نیز دیده نشده است.

 

در حال حاضر پلیس به جستجوی وویتل اقدام کرده است؛ اما خانواده وی نیز یک پلیس خصوصی استخدام کردند. گفته می شود که هیچ چیز مشکوکی در آپارتمان وی پیدا نشده و درب ورودی قفل آپارتمان می باشد.

به گفته نزدیکان وی، آخرین پیام وویتل (Voitel)، درخواستی از خواهرزاده اش می باشد که گفته این فوری است و در آن خواسته است: "لطفاً برای به لارا (خواهر وویتل بگویید که پیام ها را بررسی کند. خواهرش سعی کرد با برادرش تماس بگیرد، اما او هیچ جواب نداد.

نزدیکان وی گفتند که قبل از ناپدید شدن، وویتل رفتار بسیار عجیبی داشت: او پست های غیرمعمولی در فیس بوک درباره فرار به کوه صحبت کرد و همچنین از "ناامن بودن" خود شکایت داشت. به نوشته Mission Local، در سالهای اخیر وی کار نمی کرد و از افسردگی رنج می برد. در همان حال، همسایگانش از او به عنوان فردی بسیار سخاوتمند می شناسند.

به گفته آشنایان آمریکایی اش، چند سال پیش وی با مردی بی خانمان، ملقب به بوت، که عاشق علم غیب بود آشنا شد.

به نظر آشنایان آمریکایی اش، این بوت است که به عنوان "کلیدی" برای کشف رمز و راز ناپدید شدن وویتل عمل می کند.

به گفته پلیس خصوصی که در حال تحقیق در این مورد است، غیرمعمول ترین چیز در مورد آن که ضبط از دوربین های نظارتی است، براساس آن وویتل از آپارتمان خارج نشده است.

 پلیس خصوصی گفت: "این چیزی است که ناپدیدن شدن وویتل را بسیار عجیب کرده است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала