Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف گریزمن پس از تحقیر بارسا: امباپه به سطح مسی و رونالدو می‌رسد

© AFP 2023 / Josep LagoФорвард испанского футбольного клуба "Барселона" Антуан Гризманн на матче с "Хетафе" в Барселоне, Испания
Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
آنتون گریزمن ستاره فرانسوی بارسلونا پس از هت‌تریک کیلیان امباپه در نیوکمپ به تحسین و تمجید از این بازیکن پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از آنکه دیشب کیلیان امباپه ستاره پاری‌سن‌ژرمن مقابل بارسلونا موفق به ثبت هت‌تریک شد، آنتون گریزمن با مقایسه این بازیکن با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، از عملکرد کیلیان امباپه ستایش کرد.

کیلیان در این بازی 3 گل از 4 گل تیم‌اش را به ثمر رساند که تقریبا نتیجه رقم خورده، ناامیدی بارسا از رسیدن به مرحله بعد مسابقات را کمرنگ ساخت.

با سه گل خود، امباپه به سومین بازیکنی بدل شد که برابر بارسلونا در این مرحله از لیگ قهرمانان هت‌تریک کرد زیرا پیش از وی فاوستینو آسپریلا برای نیوکاسل و آندری شوچنکو برای دینامو کیف این کار را کرده بودند.

پس از بازی گریزمن به RMC Sport از هم تیمی خود در تیم ملی فرانسه گفت: "من برای او خوشحالم. او بسیار مورد انتقاد قرار گرفته زیرا این اتفاقی است که می‌افتد. به محض این‌که او کمتر خوب بازی کند، ما از او انتقاد می‌کنیم. این کار بسیار آسان است. اما من معتقدم که پی‌اس‌جی یک ستاره آینده‌دار دارد، کسی که در سطح لئو و کریستیانو خواهد بود. او واقعا یک مسابقه عالی داشت."

 

چه اتفاقی برای بارسلونا افتاد؟

بارسلونا اولین گل بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی را به ثمر رساند که مسی از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد.

از آنجا به بعد نوبت امباپه و پی‌اس‌جی بود تا با وجود غیبت نیمار به دلیل مصدومیت، کار غیر ممکن را ممکن سازند که به باور خیلی‌ها بارسایی‌ها کاملاً قادر به کنار آمدن با ستاره فرانسوی نبودند. زیرا وی معمولاً در این دیدار از کنار جرارد پیکه، کلمنت لنگلت و سرجینو دست عبور می‌کرد که بارها و بارها آنها موفق به کنترول او نشدند.

در نتیجه بارسا اکنون پس از شکست 8-2 فصل گذشته مقابل بایرن مونیخ، در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا متحمل یک شکست سنگین و تلخ دیگر شد.

گریزمن هرچند ناامید بود اما گفت بارسلونا قصد دارد در بازی برگشت که در 10 مارچ در پارک دو پرنس برگزار می‌شود، به مصاف این تیم برود: "ما آماده بودیم، می‌خواستیم یک بازی بزرگ انجام دهیم اما آنها از ما بهتر بودند، حرفی برای گفتن نیست. کیلیان شب بسیار خوبی را سپری می‌کرد. پس از این، یک مسابقه برگشت برگزار می‌شود. ما باید برای پیروزی به آنجا برویم و شرایط را برگردانیم. ما قصد نداریم به عنوان گردشگر به آنجا برویم."

چه چیزی برای PSG و بارسلونا وجود دارد؟

پی‌اس‌جی در حال حاضر در لیگ 1 در جایگاه دوم ایستاده و 25 امتیازی است و تنها یک امتیاز از صدرنشین لیگ (تیم لیل) فاصله دارد.

امباپه که در این فصل 21 گل در 29 بازی به ثمر رسانده، روز شنبه PSG را در دیداری با موناکو رده چهارمی ملافات خواهد کرد که می‌تواند به تصمیم گیری در لیگ 1 کمک کند.

در همین حال، بارسلونا نیز یک عنوان داخلی را دنبال می‌کند زیرا مسی و هم‌تیمی‌هایش پیش از دیدار این آخر هفته با کادیز، هشت امتیاز از اتلتیکو مادرید عقب هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала