Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمرینات پی‌اس‌جی و امباپه خطاب به پوچتینو: فردا دومین پیروزی خود را کسب می‌کنی

© REUTERS / POOLUEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek finalinde Atalanta'yı üç dakikada bulduğu gollerle 2-1 yenen Paris Saint-Germain, tur atladı.
UEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek finalinde Atalanta'yı üç dakikada bulduğu gollerle 2-1 yenen Paris Saint-Germain, tur atladı. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در حالی‌که تیم‌اش با یک نمایش درخشان توانست میزبان‌اش بارسلونا را شکست بدهد اما این مربی می‌گوید که برای کاتالان‌ها به شدت احترام دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب بارسلونا نمایش کم فروغی داشت ولی در سوی مقابل شب شب بازیکنان پاریسی بود که با درخش کیلیان امباپه توانستند با حساب 4-1 بازی را به سود خود پایان دهند و از یک دیدار دشوار نتیجه قاطع و شیرین را بگیرند تا برای دیدار برگشت حداقل خیال شان راحت باشد.

پس از بازی امشب اما مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از مکالمه جالب خود با کیلیان امباپه در جریان تمرینات پرده برداشت که قابل توجه بود.

پوچتینو ابتدا به تمجید از نتیجه خوب بازیکنان‌اش پرداخت و گفت: "فوتبال این‌گونه است و حالا ما خوشحالیم، زیرا این نتیجه به ما اعتماد به نفس زیادی داد. بازی برگشت در پاریس هنوز 90 دقیقه باقی مانده و ما باید با همان توان و تمرکز بازی کنیم. بارسلونا تیم بزرگی است و ما در شرایطی با تیمی بازی کردیم که در اوج قرار داشت."

وی در ادامه بارسلونا را فراموش نکرده و به ستایش از این تیم پرداخت: "برای تاریخچه این باشگاه نهایت احترام دارم. برخی وقت‌ها اتفاقاتی تصادفی و این چنینی در این ورزش رخ می‌دهد که گاهاً به سود شما و گاهی هم به ضرر تان است."

مربی آرجانتینی در مورد نمایش درخشان و هت‌تریک امباپه اظهار داشت: "شکی نیست که او بازیکنی بزرگ محسوب می‌شود و امباپه توانایی‌های خود را با هت تریک در مقابل بارسلونا نشان داد. اما نباید فراموش کنیم که در امور دفاعی نیز امباپه با نهایت تعهد و تلاش به تیم کمک کرد. ستاره‌های بزرگ همیش مسیر خود را پیدا می‌کنند و سه گل، امباپه را در مرکز توجه رسانه‌ها قرار می‌دهد. در مورد توانایی امباپه ما هیچ شکی نداریم. او برای این مسابقه خود را آماده کرده بود و باید همیشه اینگونه اعتماد به نفس زیاد داشته باشد تا احساس آرامش کند."

در ادامه اما او مکالمه امباپه با خودش در جریان تمرینات پاری‌سن‌ژرمن قبل از تقابل با بارسلونا را افشا نمود و گفت: " او از من پرسید که در نیوکمپ چندبار پیروز شدی و پاسخ دادم که یکبار. امباپه برایم گفت که فردا دومین پیروزی خود را کسب می‌کنید. به خاطر همین است که او بازیکن بزرگ است و این را بار دیگر برایم ثابت کرد. شایعات هم در مورد او وجود دارد که طبیعی است اما چیزی که مشخص است این است که او اینجا خوشحال است و همه در تلاشیم تا بهترین راه حل را بیابیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала