Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توئیت جنجالی نیمار را محروم می‌کند؟

© AFP 2023 / FRANCK FIFENeymar
Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
نیمار ستاره پاری سن جرمن، ممکن است پس از واکنش جنجالی در شبکه‌های اجتماعی به پنالتی اعلام شده به سود بارسلونا با محرومیت دو جلسه‌ای از لیگ قهرمانان روبرو شود.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار ستاره برزیلی که به دلیل مصدومیت در پیروزی 1 - 4 پی اس جی برابر بارسا در نوکمپ در ترکیب تیمش حضور نداشت از اعلام ضربه پنالتی به سود تیم سابقش پس از سرنگونی فرنکی دی یونگ توسط کوزاوا ابراز ناراحتی کرد.

این بازیکن 29 ساله در صفحه رسمی توییتر خود نوشت " این پنالتی مسخره است " و پس از این که لیونل مسی این توپ را به گل تبدیل کرده و بارسا را از حریف پیش انداخت از آن با لقب " گل لعنتی و مضحک " یاد کرد.

​او خیلی زود توییت اول خود را پاک کرد اما آنقدر سریع نبود که از چشمان تیزبین بسیاری از هواداران دور بماند. این واکنش ممکن است محرومیتی را از جانب یوفا برای او در پی داشته باشد.

قوانین یوفا صراحتا هر گونه « توهین یا رفتاری که قوانین اساسی سازمان را نقض کند » ممنوع کرده است. او در صورت مواجهه با تنبیه انضباطی احتمالا دو جلسه محروم خواهد شد و دیدار برگشت این مرحله و دیدار رفت یک چهارم نهایی در صورت صعود پی اس جی را از دست خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала