Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخشش امباپه می‌تواند خبر بدی برای رئال باشد

© REUTERS / Stephane MaheSoccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match
Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه دیشب خوش درخشید و برابر بارسلونا در زمین این تیم هت‌تریک کرد اما نمایش خوب او می‌تواند خبر بدی برای کهکشانی‌ها باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه پس از پیروزی بزرگ دیشب تیم‌اش اعتراف کرد که از دیدن پاری‌سن‌ژرمن که گامی عظیم در صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برداشته بسیار خوشحال است.

در حالی‌که لیونل مسی از روی نقطه پنالتی موفق به گل‌زنی شده بود اما امباپه پس از آن هت‌تریک کرد و گل مویز کین نیز کمک شد تا نتیجه کار برای پاریس در نیوکمپ 4-1 شود.

ملی پوش فرانسوی در دقایق 32، 65 و 85 سه گل زد تا تیم مائوریسیو پوچتینو در بازی برگشت در پارک دو پرنس یک برتری بزرگ داشته باشد.

این بازیکن 22 ساله از عمل‌کرد تیم‌اش برای برتری در این دیدار ستایش کرد اما اصرار دارد که آنها نمی‌توانند قبل از بازی برگشت آرام باشند به خصوص این‌که بارسا قبلا با چنین نتیجه‌ای باخته اما دوباره مقابل پی‌اس‌جی برنده شده است.

امباپه RMC Sport گفت: "ما بسیار خوشحالیم. این یک مسابقه بسیار مهم برای ما بود. ما می‌خواستیم به اینجا بیاییم و برنده شویم. و ما آن را به سبک خود انجام دادیم. اکنون یک مسابقه مهم در روز یکشنبه در لیگ (در خانه مقابل موناکو) داریم."

مهاجم فرانسوی اضافه کرد: "امشب این باشکوه است اما ما هنوز چیزی برنده نشده‌ایم. من خوشحالم. من همیشه می‌خواهم بهترین‌ها را به تیم بدهم. من همیشه این موفقیت را نداشته‌ام. اما هرگز در زندگی‌ام پنهان نمی‌شوم."

اما کیلیان امباپه که جایزه بهترین بازیکن زمین را برنده شد و توپی که با آن هت‌تریک کرده بود را نیز با خود گرفت، از افکار آینده‌اش گفت که معطوف به پاریس است و اصرار نمود که می‌خواهد در این تیم ادامه دهد.

امباپه که جای تعجب نیست به جایزه بهترین بازیکن زمین دست یافت، همچنین توپ بازی را پس از هت‌تریک با خود گرفت، سپس فکرش در مورد آینده را معطوف به پاریس دانسته و اصرار نمود که قصد دوری ندارد و می‌خواهد ادامه بدهد: "این احمقانه است که پس از یک بازی در مورد آینده‌ام تصمیم بگیرم. حقیقت این است که این کار به فکر طولانی نیاز دارد. من همیشه گفته‌ام که اینجا خوشحالم. این نوع مسابقات باعث شادی بیشتر من می‌شود. پیراهن پی‌اس‌جی پیراهنی است که در قلب من بسیار عزیز است."

البته در بازی دیشب عملکرد او برای رئال مادرید تعجب آور نبود که بدون شک تماشای کابوس‌های بارسلونا برای مادریدی‌ها خوش آیند به نظر می‌رسد.

رئال به شدت در تلاش جذب این مهاجم فرانسوی است و این قبل از رفتن وی به پی‌اس‌جی بوده که در هنگام جدایی از موناکو رئال نتواست انتقال وی را نهایی سازد. با پایان یافتن قرارداد وی در پارک دو پرنس در سال 2022 علاقه رئال مادرید بار دیگر مشخص شد و فلورنتینو پرز این مهاجم را در پایتخت اسپانیا می‌خواهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала