Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمان شکست ناپذیر ام ام ای در نیوکمپ؛ کیلیان و ناواس حبیب را خوشحال کردند + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر حبیب نورماگمدوف
حبیب نورماگمدوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
حبیب نورمحمدوف مبارز شکست ناپذیر UFC بازی فاجعه بار بارسلونا مقابل را از نزدیک تماشا کرد و نیز پیراهن بازیکن پاری‌سن‌ژرمن را نیز دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب در کنار شگفتی پاریسی‌ها، هواداران فوتبال و دنیای MMA شاهد یک خبر جالب دیگری بودند. زیرا حبیب نورمحدوف قهرمان شکست ناپذیر UFC  دیشب به نیوکمپ رفت و بازی بارسا با پی‌اس‌جی را از نزدیک تماشا نمود، ضمن این‌که وی عکس‌ها و ویدیوهایی را منتشر می‌کرد از هواداران‌اش دعوت نمود صفحه‌اش را دنبال کنند زیرا او سمت ورزشگاه در حرکت بود.

در شب حضور وی در حالی‌که از تیم پاریسی حمایت می‌کرد، بارسا به شکل غافل‌گیر کننده 4-1 شکست خورد که در آن امباپه سه گل زد تا یکی از به یادماندنی‌ترین شب‌های فوتبالی خود را تجربه کند.

پس از بازی نیز کیلیان امباپه پیراهن امضاء شده خود را به حبیب نورمحمدوف فوق ستاره دنیای MMA تحفه داد، این کافی نبود که حبیب تا کنار موتر حامل بازیکنان پاریسی رفت و از کیلور ناواس نیز یک پیراهن امضاء شده دریافت کرد. نورمحدوف با انتشار تصویری از خود با ناواس نوشت: "بسیار متشکرم."

گفتنی‌است که بارسا پس از شکست سنگین و وحشت‌بار 8-2 برابر بایرن مونیخ، در بازی دیشب هیچ پاسخی برای سرعت، قدرت و نبوغ امباپه نداشت زیرا او در کمتر از یک ساعت سه بار گلزنی کرد و مویز کین نیز وی را با یک گل بهتر همراهی نمود.

در حالی‌که ورزشگاه خالی از تماشاگر بود اما مبارز روسی این بازی را از سکوهای نیوکمپ به تماشا نشست در حالی‌که در تصاویر نشر شده به خوبی مشاهده می‌شود که هیچ هواداری در ورزشگاه حضور ندارد ولی افراد مجاز از ماسک‌ روی صورت شان استفاده نموده‌اند.

حبیب در حالی به تماشای بازی دیشب بارسا و PSG رفت که هواداران دنیای مبارزات آزاد به شدت چشم انتظار بازگشت وی به قفس مبارزه هستند در حالی‌که او پس از پیروزی برابر جاستین گائتجه در اکتبر گذشته، از دنیای MMA اعلام خداحافظی کرد.

در همین حال بارسلونا پیش از توانسته نتیجه 4-0 باخته را با حساب 6-1 به سود خود تغییر بدهد. حالا که نیمار برای بازی بعدی دو تیم در اختیار پوچتینو نخواهد بود اما نورمحمدوف از قبل منتظر تماشای بازی برگشت دو تیم در یک هشتم نهایی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала